To ten sam kierowca, który wywalił hdsem paletę pustaków?
|
|
Czy kierownik pociągu zrobił cokolwiek żeby uniknąć kolizji? Było awaryjne chamowanie? Widzę dwa tory - próbował zjechać drugi, zwiększając szansę na ucieczkę auta? Poza tym, niezatrzymanie na stopie to nie przestępstwo a wykroczenie - nie powinni zabierać prawka jak był trzeźwy.
|
|
AHHAHAHAHAHAHHAHA KIEROWNIK POCIĄGU TOWAROWEGO...
|
|
Jakie masz wykształcenie, nie znasz praw fizyki - nie da się zatrrzymać w krótkim czasie pociągu, który waży kilkadziesiąt ton ,to nie jest samochód ważący około tony. Ale to zbyt trudne dla ciebie mały ograniczony człowieczku. |
|
|
|
@gerard
Widać jak ograniczony jesteś...
Nie musiał zatrzymywać od razu lokomotywy wystarczyło zwolnić, jak byś był na miejscu zdarzenia to byś zauważył że lokomotywa zatrzymala się jakieś 100-150m od przejazdu.
Nastepna śmieszna sytuacja było zachowanie drogowców, dopiero po całym wydarzeniu został posypany przejazd bo było jak na lodowisku...
|
|
dobrze że mu tego pustego łba nie ujeba...ło
|
|
22 letni doświadczony kierowca jak 28 letni pilot MIGa -29 jeden nie patrzył na przejazd kolejowy a drugi na wskaźniki ilości paliwa obaj cudem żyją.
|
|
Wszystkie złomy na lawety lokomotywe też.
|
|
Za Chiny Ludowe nie czaję takich IDIOTÓW. Widzi idiota znak, że TORY, ale jedzie jak gdyby TORY mu nie straszne były, co tam pociąg ważący tylko 1000 TON? Ja mam peguota - i to z przyczepką..... taaa.......
|
|
Czyli co, wiadomo już że ten pilot z MIGA spadł bo mu wahy zabrakło? Ja pierdzielę ale fachowiec. I tacy mają nas bronić w powietrzu? Zamiast bumb nieprzyjaciele to własne MIGI będą nam na głowy spadały.... bez wahy.... |
|
Z tym MiG-iem to sprawa jest nieco bardziej złożona.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|