Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy seat ibiza

Utworzony przez łikit, 10 marca 2009 o 00:19 Powrót do artykułu
bardzo ciekawe auto, nowa indywidualna płyta podłogowa, wiekszy rozstaw kół i osi na pewno pozytywnie wpłynie na prowadzenie i na komfort. Świetna stylistyka, czytałem że ma przypominać strzałę, bo pewnie będzie tak szybka jak strzała. A widzieliście wersje Cupra ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nowa Ibiza, tj. Cupra i Ecomotive ? Co do Ecomotive to niech samo za siebie mówi, że auto spala 3,7l! Wynik niebywały, ale już eksponowany w niemieckich pismach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Cupra robi wielkie wrażenie, 180 koni w aucie o wadze około 1100 kg to prawdziwa gratka, hihi, Seat się postarał, udała mu się ta nowa Ibiza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a ciekaw jestem jaka będzie Ibiza w wersji Formula Racing FR . tak myślę, że chyba wsadzą do niej jakiegoś mocnego diesla , pytanie tylko jak mocnego
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzeba trochę to usystematyzować. Więc, FR i CUPRA to kultowe wersje z mocnymi silnikami (o mocy do 180 KM) opartymi o najnowszą technologię TSI i wyposażonymi w superszybkie, dwusprzęgłowe skrzynie biegów DSG (z siedmioma przełożeniami). Natomiast, Ecomotive, to troska o środowisko. 95% części i podzespołów tego pojazdu nadaje się do recyklingu, a poziom emisji CO2 we wszystkich oferowanych silnikach jest niższy od przeciętnego i wynosi mniej niż 120 g/km we wszystkich wersjach z silnikiem Diesla oraz poniżej 160 g/km w przypadku wszystkich silników benzynowych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: