Przede wszystkim powinni zatrudniać osoby, które mają pojęcie o promocji a nie tylko zatrudniać agencje.Jeszcze nigdy na Lubelszczyźnie nie było osoby naprawdę czującej temat i wciąż nie ma. Tylko kolesiostwo a my za to płacimy.Gratulacje.
|
|
Puławy w ogóle nie potrafią wykorzystać swego najcenneijszego atutu - osady pałacowej. Zapuszczony, niekonserwowany i niekoszony park, błotniste alejki, smierdzące starorzecze poniżej pałacu i uragajace dzisiejszym standardom muzea w Domku Gotyckim, Swiątyni Sybilii i grotach. Do tego knajpa piwna dla miejscowych w pałacowej oficynie zamiast przytulnej kawiarni dla turystów, wśród których przeważają grupy szkolne i rodziny. Cóż z tego, że IUNG wydał na remont głownego korpusu pałacowego pare milionów, skoro całe otoczenie, w tym ponad 30 ha parku straszy wieloletnimi zaniedbaniami. Jeżeli miasto nie dogada się z IUNG-iem, instytutem ze Skierniewic i przede wszystkim z PTTK co do zagospodarowania i nowoczesnego gospodarowania osadą, to żadna strategia promocji nic tu nie da. Podobnie z Wisłą, portem i białą flotą, która juz od dawna powinna utrzymywać (i zarabiać) stałe kursy z Kazimierzem, Janowcem, Męćmierzem, a może Wilkowem i Józefowem.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|