Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Puławy > Miasto pracuje nad strategią promocji

Utworzony przez xxc, 14 września 2008 o 14:52
Przede wszystkim powinni zatrudniać osoby, które mają pojęcie o promocji a nie tylko zatrudniać agencje.Jeszcze nigdy na Lubelszczyźnie nie było osoby naprawdę czującej temat i wciąż nie ma. Tylko kolesiostwo a my za to płacimy.Gratulacje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Puławy w ogóle nie potrafią wykorzystać swego najcenneijszego atutu - osady pałacowej. Zapuszczony, niekonserwowany i niekoszony park, błotniste alejki, smierdzące starorzecze poniżej pałacu i uragajace dzisiejszym standardom muzea w Domku Gotyckim, Swiątyni Sybilii i grotach. Do tego knajpa piwna dla miejscowych w pałacowej oficynie zamiast przytulnej kawiarni dla turystów, wśród których przeważają grupy szkolne i rodziny. Cóż z tego, że IUNG wydał na remont głownego korpusu pałacowego pare milionów, skoro całe otoczenie, w tym ponad 30 ha parku straszy wieloletnimi zaniedbaniami. Jeżeli miasto nie dogada się z IUNG-iem, instytutem ze Skierniewic i przede wszystkim z PTTK co do zagospodarowania i nowoczesnego gospodarowania osadą, to żadna strategia promocji nic tu nie da. Podobnie z Wisłą, portem i białą flotą, która juz od dawna powinna utrzymywać (i zarabiać) stałe kursy z Kazimierzem, Janowcem, Męćmierzem, a może Wilkowem i Józefowem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: