W dniach 03.01. i 18.01.2010. wysłałem e-maile na adresy: rzecznik@mpk.lublin.pl i uwagi@mpk.lublin.pl w sprawie stanu przystanków MPK - breja pośniegowa oraz zwały zlodowaciałego śniegu uniemożliwiające bezpieczne wysiadanie z autobusów i trolejbusów oraz wsiadanie do nich na przystankach w rejonie ulic Nowy Świat, Kunickiego, Fabryczna, Zamojska, Lubartowska, Lipowa. 18.01.2010 na mój adres e-mailowy z MPK wpłynęła informacja na COKS-072-10/10 o treści: "Dziękujemy za informację o stanie przystanków miejskiej komunikacji. Informuję Pana iż w ostatnim czasie MPK Lublin zleciło firmom odpowiedzialnym za stan przystanków dodatkowe uprzątnięcie śniegu z ich peronów. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem podniesiony przez Pana". Podpis: Z poważaniem Stanisław Wojnarowicz starszy inspektor ds. kontaktów z klientami. Niestety nic się nie zmienia na lepsze. W dniu 29.01.2010. o godz. 10:55 na przystanku 3701-Plac Bychawski 01. przy ul. Kunickiego byłem świadkiem jak autobus nr boczny 2068 linii nr 6 zatrzymał się jako 3-ci w kolejności przed wiatą przystankową naprzeciw zwału zlodowaciałego śniegu wysokości około 50-60cm i szerokości około 1-2 metrów ipo otwarciu przez kierowcę drzwi, spośród wysiadających 2 osoby, a następnie spośród wsiadających 3 osoby ześizgnęły się pod autobus. Zdarzenie to szczegółowo opisałem w kolejnym e-mailu na adres uwagi@mpk.lublin.pl wysłanym 29.01.2010. 13:39. Niestety niewiele się zmieniło na lepsze w zakresie stanu peronów przystankowych - oprócz działania aury. W dniu 08.02.2010 około godz. 12:00 zauważyłem, że niektórzy kierowcy podjeżdżający na ten przystanek jako 3-ci, czy czwarty w kolejności (był to autobus linii 17), nie otwierają drzwi na wysokości zwałów śniegu, a czynią to po podjechaniu na wysokośc wiaty przystankowej - na zwolnione miejsce przez poprzedzające je pojazdy. Może to jest sposób na bezpieczniejsze korzystanie z komunikacji miejskiej w Lublinie? Pozostawiam to do oceny pasażerów MPK Lublin i Kierownictwa tej Firmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz