Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tata Indica, czyli najtańszy diesel w Polsce

Utworzony przez marcus72, 14 listopada 2009 r. o 15:01 Powrót do artykułu
Czy taki samochód zanim trafi na europejski rynek samochodowy przechodzi badania crash testowe zgodnie z procedurami unijnymi? czy coś takiego można sprzedawać? O ile wiem to nawet zabawki dla dzieci do lat 3 muszą przejść szczegółowe badania na bezpieczeństwo urzytkowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
marcus72 napisał:
Czy taki samochód zanim trafi na europejski rynek samochodowy przechodzi badania crash testowe zgodnie z procedurami unijnymi? czy coś takiego można sprzedawać? O ile wiem to nawet zabawki dla dzieci do lat 3 muszą przejść szczegółowe badania na bezpieczeństwo urzytkowania.
Ciekawe czy miałeś takie wątpliwości gdy kupowałeś na giełdoszrocie swojego 16-to letniego Golfa ??? Nie trzeba być specem od motoryzacji aby mieć pewność,że to auto jest bardziej bezpieczne od 75% samochodów poruszających sie na polskich drogach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
STYX napisał:
Ciekawe czy miałeś takie wątpliwości gdy kupowałeś na giełdoszrocie swojego 16-to letniego Golfa ??? Nie trzeba być specem od motoryzacji aby mieć pewność,że to auto jest bardziej bezpieczne od 75% samochodów poruszających sie na polskich drogach.
Szanowny STYX-ie ja posiadam auto zakupione w salonie a jeśli ty masz takiego golfa to powodzonka a tak apropo widziałeś samochody z Chin po takich testach? zapewniam cię że wole 15-letniego niemca jak widze efekty takiego testu na takim chińczyku czy pojeździe z Indii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja kupiłem "niemca" w salonie i co ?, po pół roku poluzował się filtr paliwa, przetarł się i wyciekło paliwo - samochód na tydzień unieruchomiony bo musaiłe czekać na naprawę w salonie - tandetny montaż, przez tandeciarza Niemca
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
15 lat samochód? - w normalnym kraju to jest nie do pomyślenia! Gdyby wykonywano prawdziwe i rygorystyczne przeglądy to właściciel ze względu na koszty wybrałby złomowanie. Proponuję nie promować ciemnoty odnośnie starego golfa. Na wschód od Wisły, szczególnie na wsiach panuje przekonanie że golf to niezawodność. Ktoś kto jeździ golfem II lub III wsiadając do nowego golfa przeżyłby szok technologiczny i nie wiem czy potrafiłby obsłużyć wszystkie funkcje samochodu. Pozdrawiam!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile jest podatków w cenie tego samochodu ? Jakby je odjąć to kosztowałby ok. 10 tys. zł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe jak zawieszenie tego pojazdu zniesie jazdę PO POlskich wertePOch drogoPOdobnych a układ zasilania POlski ON. Z drugiej strony rodzimi folksdojcze i tak tradycyjnie wola kupić ople, bmw, schmelzwageny czy schmelzedesy bo to taka plemienna tradycja. Niech podadzą też cenę z USA bo tam za te pieniążki kupimy pewnie yarisa czy corollę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
marcus72 napisał:
Szanowny STYX-ie ja posiadam auto zakupione w salonie a jeśli ty masz takiego golfa to powodzonka a tak apropo widziałeś samochody z Chin po takich testach? zapewniam cię że wole 15-letniego niemca jak widze efekty takiego testu na takim chińczyku czy pojeździe z Indii
W salonie powiadasz ? A od kiedy to na łąkach w Mokrem jest salon ??? Ja Golfa nie mam bo w każdej germańskiej dwukółce widzę czołg Panterę. Takie to to gnuśne te niemieckie blaszaki a finezji w tym zero. Po komentarzach widać,że wielu podziela moje zdanie w kwestii tego złomu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
STYX napisał:
W salonie powiadasz ? A od kiedy to na łąkach w Mokrem jest salon ??? Ja Golfa nie mam bo w każdej germańskiej dwukółce widzę czołg Panterę. Takie to to gnuśne te niemieckie blaszaki a finezji w tym zero. Po komentarzach widać,że wielu podziela moje zdanie w kwestii tego złomu.
a tos ty z tych gumofilców spod Zamościa? i wszystko jasne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wracając do meritum, jakiś słaby ten diesel, przy tej pojemności powinien mieć wyższy moment. Wie ktoś kto robi silnik i czy to common-rail?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...