Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zapierdalał pewnie po lesie i są tego skutki
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po prostu zapierdalał i tyle :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Najebany zapierdalał i się roztłukł ma takich imbecyli nie ma co załować
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Albo jakiś inteligent rozciągnął linkę między drzewami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Albo jakiś inteligent rozciągnął linkę między drzewami
Tak być mogło , bo dzięki solidaruchom i ich patronowi...!!! , to taka nowa zabawa młodzieży ! Rozciągasz linkę między drzewami i patrzysz jak fajnie głowa odpada od tułowia !!! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Albo jakiś inteligent rozciągnął linkę między drzewami
Tak być mogło , bo dzięki solidaruchom i ich patronowi...!!! , to taka nowa zabawa młodzieży ! Rozciągasz linkę między drzewami i patrzysz jak fajnie głowa odpada od tułowia !!! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zapomniano o najważniejszym, czy są grzyby ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i jeszcze pewnie oprocz tego ze jechal pijany i linka go zabila przez zabawe malolatow ze wsi to co napiszecie KRETYNI !!! ... Nie znacie faktow to idzie na grzyby lepiej zamiast siedziec prze komputerem i czekac na newsy ktore mozna DEBILNIE skomentowac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zapomniano o najważniejszym, czy są grzyby ?
Som panocku som,ino jich iść ni wolno , bo łone som trujonce .Najlipij jiść te ze sklypu,pywnijsze !!!;-)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zapomniano o najważniejszym, czy są grzyby ?
Som panocku som,ino jich iść ni wolno , bo łone som trujonce .Najlipij jiść te ze sklypu,pywnijsze !!!;-)))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
jak by była linka ,to by głowy nie miał,a sobie motorzysta jezdził po lesie zwierzyne straszył ,sciółke niszczył,to i ma za swoje,lesnicy sie od nich i kładzistów wprost opedzić nie moga tak tą dzicz do kniei ciągnie,jednego najwidoczniej zabraknie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BĘDZIEMY JEŹDŹIĆ I NAS I TAK NIE PRZEGONICIE BARANY. Ściółkę to samochody i maszyny leśne psują a nie małe motocykle
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BĘDZIEMY JEŹDŹIĆ I NAS I TAK NIE PRZEGONICIE BARANY. Ściółkę to samochody i maszyny leśne psują a nie małe motocykle
I właśnie dlatego mi nie żal. Na złość mamie nie zjem kolecji i pójdę głodny spać. Szalejcie sobie dalej, będzie więcej takich przypadków ("mądrzy")
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"mądrzy" to wy jesteście. Polska..... Kraj w którym nie ma gdzie sie wyszaleć bo zamiast powstawać to zamykają tory. Ciągle przybywa ludzi jeżdżących, chcących trenować, podnosić swoje umiejętności ale nie ma gdzie! Bo przecież na ulicy to się nie da a w lesie też nie bo przecież niszczymy ściółkę i straszymy biedne zwierzątka i przez ściółkę chyba psuję się las a zwierzęta zdychają tak??? czysta zazdrość tu chyba kogoś zżera
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a yebac ta sciułke , co to kurde zycie czy tylko sciulka /??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BĘDZIEMY JEŹDŹIĆ I NAS I TAK NIE PRZEGONICIE BARANY. Ściółkę to samochody i maszyny leśne psują a nie małe motocykle
jednego głupka mniej ! zamiast pospacerować i posluchać odgłosów przyrody debile niszczą naturę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gucio wlasnie pokazales tym komentarzem swoje plytkie zachowanie. Kazdy ma inne zainteresowania , owszem sa wyznaczone miejsca do " szalenstw" ale skad mozesz wiedziec co sie wydarzylo ? na nastepny raz powstrzymaj sie od takich komentarzy . Moze i sa nierozwazni ale to juz nie Twoja sprawa. Sa debile ktorzy gwalca , zabijaja innych albo robia gorsze rzeczy . Niestety ten chlopak nie nauczy sie na bledach ale moze niektorzy zaczna ogarniac ze zycie ma sie jedno . wspołczuje rodzinie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pracuje w zakładzie pogrzebowym i my czekamy na takich ,no wiecie kasa kasa ,więc szalejcie dalej na motocyklach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Akcja "Rozwieź Linkę Na Wysokości Głowy" wreszcie przynosi skutki :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Akcja "Rozwieź Linkę Na Wysokości Głowy" wreszcie przynosi skutki :)
  czym maja rozwozić te linki? motocyklami, quadami?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: