Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

UOKiK: Lidl wprowadzał klientów w błąd

Utworzony przez jasiu, 17 listopada 2012 o 17:50
nareście brawo więcej kontroli w marketach i dyskontach a wszystkim będzie się żyło lepiej i pracującym w tych sklepach jak i kupującym
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Naciąganie w Lidlu trwa nadal. Kampania która jest obecnie na topie Pascal contra Okrasa na finiszu pokazuje produkt: np. sałatka z xyx za 15,99 zł. I owszem ważywa można kupić w porcji odpowiedniej, ale już np. oliwę (w butelce 0,5 l a potrzeba 3 łyżki) za 20 zł itp itd. Cała wartość sałatki wyjdzie więc nie 16 zł a 3x więcej . I kto zarabia na tym? Lidl. Bo Lidl jest tani )
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: