Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ursus chce budować nową fabrykę w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 maja 2017 o 21:42 Powrót do artykułu
Zawsze mnie to zastanawiało ,czemu jest jakaś podstrefa Mielec ,Srelec ?! To jest strefa gospodarcza Lublin i tyle !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Produkuje trolejbusy czy autobusy to słowa mocno na wyrost...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przecież dopiero jedną rozebrali do ostatniego kamyka. Największa odlewnie w Europie srodkowo wschodniej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wydruki prototypów na drukarkach 3D i montownia chińskich ciągników.... jak na razie w mojej ocenie średnio to wygląda, ale niech działają !!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Zawsze mnie to zastanawiało ,czemu jest jakaś podstrefa Mielec ,Srelec ?! To jest strefa gospodarcza Lublin i tyle !!!
 kwestie prawne ilosc stref o mniejszych podatkach jest ograniczona tak kazda wies typu swidnik mogla by stworzyc swoją
Zaloguj się, aby oddać głos
0
undefined napisał:
Przecież dopiero jedną rozebrali do ostatniego kamyka. Największa odlewnie w Europie srodkowo wschodniej
Tak, rozebrali odlewnię żeliwa bo teraz z żeliwa praktycznie niewiele się robi. Nawet bloki silników robione są z aluminum aby "odchudzić" konstrukcję samochodów. A obecne hale są o wiele nowocześniejsze, o lżejszej konstrukcji i oszczędniejsze w eksploatacji, więc nie powinna dziwić rozbiórka starej fabryki i budowa nowoczesnej.  A swoją drogą... nikt nie nażeka, że w Lublinie buduje się same galerie a nie fabryki? Niemożliwe!!! :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Samochód z drukarki a napęd mają zaprojektować fachowcy z Posen:) no to fakt koncepcja bardzo dobra na papierze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Spróbujcie coś zrobić sami - Chińskie pisiory. Suweren
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech budują. Wie ktoś może czy to jest polska czy ukraińska firma. Bo jak wygrali przetarg dla MPK to podobno montowali ukraińskie trolejbusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trolejbusy które jeżdżą w Lublinie pod szyldem Ursusa są zbudowane na budzie od białoruskiego bogdana tzn. ursus wykupił od nich bude a napęd i reszte zamontował sam. Kolejne trolejbusy, które ursus wykona będą powstawały ( jeśli już nie powstają) we wspólpracy z AMZ Kutno. Będą wyglądały oczywiście inaczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niemozliwe wg pisuarow tu jest kamieni kupa i tuska wina - nie budowac.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
NA KONKORDAT TO RZĄD POLSKI MA PIENIĄDZE,ALE ŻEBY POMÓC FIRMIE URSUS TO JUŻ TYCH PIENIĘDZY NIE MA. COŚ JEST NIE TAK ?.FIRMOM KTÓRE CHCĄ INWESTOWAĆ I ZATRUDNIAĆ LUDZIE POWINNO SIĘ USTAWOWO POMAGAĆ.ALE NA WIEJSKIEJ W WARSZAWIE TEGO NIE ROZUMIEJĄ.PAMIĘTAJCIE PRZY NAJBLIŻSZYCH WYBORACH.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Można zbudować nowy zakład na gruzach po zakładzie URSUS polecam kontynuację byłoby pięknie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rząd pomógł Ursusowi przez udzielenie 3 państwom w Afryce ponad 200 mln USD kredytów z przeznaczeniem na zakup produktów Ursusa, jeśli to jest mało, to gościa z 10:50 piszącego wielkimi literami nic nie zadowoli. To co bardzo by pomogło Ursusowi w swoich planach to koncentracja na produktach. Niech to co produkują zaczną robić w odpowiedniej skali a dopiero potem przeskakują na kolejną branżę. Niestety dzisiaj Ursus ma otwartych zbyt wiele frontów na raz. Na to jest potrzebnych bardzo dużo pieniędzy i jeśli coś pójdzie nie tak jak zaplanowano, to cała firma może mieć wielkie kłopoty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przyznam, że nie wiem co o tym myśleć. Koncerny typu VW czy Toyota inwestują 1-2mld usd (czyli 4-8 mld zł) w badania i rozkręcenie produkcji pojedynczego pojazdu. A oni chcą wydać 55mln zł i rozpocząć produkcję kilku. Przecież to będzie jakieś totalne badziewie. Naprawdę kadra zarządzająca w tej firmie ma takie wąskie horyzonty, że nie potrafi sobie wyobrazić swojej firmy za np. 10 lat? Gdzie oni wtedy będą? Cały świat będzie już robił elektryki, tyle, że lepiej, a w przypadku Chin, taniej. Tu potrzeba kilku mld, postawienia normalnej fabryki, zaprojektowania nowoczesnym i ładnych pojazdów, zainwestowania w dystrybucję i marketing, a nie jakieś za przeproszeniem wszawe 55 mln. No chyba, że mówimy o klepaniu młotkiem 100szt. rocznie jakiejś dziadowizny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolejna firma, która ucieknie do strefy i przestanie płacić podatki miastu. Genialne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
reindustrializacja - tak 3mać
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: