Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wielka awaria serwisu Allegro.pl

Utworzony przez mach, 8 września 2011 r. o 16:19
ciekawe... jak zostaną potraktowane aukcje, które kończą się w tym czasie? takie awarie bywały już wczesniej ale nie pamiętam jak to było załatwiane...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co allegro wyprawia ostatnio to już dramat, szkoda że nie mają silnej konkurencji bo już dawno uciekłabym stamtąd gdzie pieprz rośnie , żenada płacić rachunki trzeba a Oni ciągle mają awarie awaria trwa od południa a oni raczyli dopiero zamieścić informację
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najgorzej było w urzędach. w ogóle cały dzień nie było co robić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
popieram, nie liczyli się z użytkownikami i w końcu dostali po łapkach :> cała ta banda pseudo informatyków i ich dział techniczny dawno powinna stracić pracę.
mach napisał:
ciekawe... jak zostaną potraktowane aukcje, które kończą się w tym czasie? takie awarie bywały już wczesniej ale nie pamiętam jak to było załatwiane...
pewno wszystkie dostaną +24h więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
To co allegro wyprawia ostatnio to już dramat, szkoda że nie mają silnej konkurencji bo już dawno uciekłabym stamtąd gdzie pieprz rośnie , żenada płacić rachunki trzeba a Oni ciągle mają awarie awaria trwa od południa a oni raczyli dopiero zamieścić informację
Co wyprawia? Nie umiesz kobieto obslugiwac tego to zajmij sie czym innym. Ludzie od lat korzystaja z tego (ja zreszta tez) i problemow nie ma. Awarie zdarzaja sie najlepszym, a jak tego nie potraficie zrozumiec, tylko od razu najezdzac, to po co sie tam rejestrowaliscie? PS. Typowo babska wypowiedz. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" ! pewnie tak bylo , ale taki moment moze wkurzyc, mowie z doswiadczenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
Co wyprawia? [/quote] jak serwis wróci wejdź w Cafe'jkę i poczytaj sobie tematy w: - nowości i komunikatu - zgłaszanie błędów technicznych ...to się wtedy dowiesz.
ja napisał:
Ludzie od lat korzystaja z tego (ja zreszta tez) i problemow nie ma.
Bo ich zwyczajnie nie widzisz. Do tego są ludzie co żyją z handlu i siedzenia na allegro. [quote name='ja' timestamp='1315493367' post='529175']PS. Typowo babska wypowiedz. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" !
no bo mają - raz na ileś takie większe, a znacznie częściej mniejsze. Ciągle coś nie działa, co jest dodawane bez jakiegokolwiek sprawdzenia, nowe funkcje testuje się na wybranych użytkownikach, PZA na PayU mieli zmieniać... cóż, mało widać wiesz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
boszsze normalnie tragedia narodowa :D co ludzie widza w tym alledrogo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobre allegro nie jest zle czasami sie przydaje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
Co wyprawia? Nie umiesz kobieto obslugiwac tego to zajmij sie czym innym. Ludzie od lat korzystaja z tego (ja zreszta tez) i problemow nie ma. Awarie zdarzaja sie najlepszym, a jak tego nie potraficie zrozumiec, tylko od razu najezdzac, to po co sie tam rejestrowaliscie? PS. Typowo babska wypowiedz. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" !
Koleżko jestem od lat na allegro wiem jak było i jak jest więc mnie tu nie pouczaj , jestem Sprzedawcą i wiem jak to wygląda, jak sobie kupisz raz na jakiś czas to jest ok , my płacimy tam cholerne rachunki , więc wymagamy żeby sprawnie działało a jak są awarie sprawnie naprawiane a nie bimbają sobie , nawet nie raczą poinformować , i nie odpisuj mi bo jesteś żenujący
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
VAREA napisał:
. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" ! pewnie tak bylo , ale taki moment moze wkurzyc, mowie z doswiadczenia
akurat nie kupuję a Sprzedaję , tacy cwaniacy? ciekawe jakbyście byli SPrzedawcami , inaczej byście śpiewali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
prosty schemat jak z reguły działa ten serwis: http://img837.imageshack.us/img837/4122/opowiesci.png ...ta nora na dole to jest właśnie słynny "dział techniczny" .
Ostatnio edytowany 8 września 2011 r. o 17:18
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja napisał:
Co wyprawia? Nie umiesz kobieto obslugiwac tego to zajmij sie czym innym. Ludzie od lat korzystaja z tego (ja zreszta tez) i problemow nie ma. Awarie zdarzaja sie najlepszym, a jak tego nie potraficie zrozumiec, tylko od razu najezdzac, to po co sie tam rejestrowaliscie? PS. Typowo babska wypowiedz. Trafila sie akurat awaria (pewnie gdy trzeba akurat cos kupic...) i od razu "ciagle maja awarie" !
Weźcie się za naprawę a nie siedzicie na forum i komentarze piszecie ludki z allegro
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lilka napisał:
akurat nie kupuję a Sprzedaję , tacy cwaniacy? ciekawe jakbyście byli SPrzedawcami , inaczej byście śpiewali
ale nie jestesmy bo zarabiamy inaczej. ciesze sie ze jestes sprzedawca, im was wiecej tym lepiej i dzieki temu mamy wiekszy wybor, pzdr
Ostatnio edytowany 8 września 2011 r. o 17:30
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Weźcie się za naprawę a nie siedzicie na forum i komentarze piszecie ludki z allegro
tu pojawia się z reguły standardowa formułka: "Dział techniczny został powiadomiony o problemie, obecnie trwają prace naprawcze, jednak nie jestem niestety w stanie powiedzieć, kiedy problem zostanie wyeliminowany. Z góry przepraszam za zaistniałą sytuację... bla bla bla bla"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
abc napisał:
tu pojawia się z reguły standardowa formułka: "Dział techniczny został powiadomiony o problemie, obecnie trwają prace naprawcze, jednak nie jestem niestety w stanie powiedzieć, kiedy problem zostanie wyeliminowany. Z góry przepraszam za zaistniałą sytuację... bla bla bla bla"
te regułki są najlepsze , mają przygotowane i ślą najbardziej odpowiednie do sytuacji a z tą norą to też pewnie prawda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201109/1315498006_by_miksow_500.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...