Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zła krew w szpitalach

Utworzony przez medyk, 22 stycznia 2008 r. o 13:45
od dawna mamy podział na obywateli-lekarzy i ten gorszy stan-pozostali pracownicy, skądś to znamy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komentarz pana Szubieli jest tendencyjny.Jestem lekarzem i wcale tak nie myślę jak tych kilku cwaniaków w kolejowym szpitalu.Jeżeli naprawdę tak było .Pielęgniarka i lekarz to dwa odrębne zawody lecz w szpitalu uzupełniają się.Uważam że pielęgniarki powinny otrzymać duże podwyżki takie aby Polacy nie musieli się wstydzić że tym ,którzy dbają o ich zdrowie i życie nie płaci się praktycznie za pracę.Wstyd tak uogólniać i napuszczać pielęgniarki na lekarzy.Dość dziadowskich wynagrodzeń za pełną poświęcenia pracę.Mają rację że strajkują .Powinny wogle olać i nie przychodzić do pracy .Olać wszystkich ,którzy odmawiają im godziwych wynagrodzeń.Po za tym jak słyszę "siostro" to mnie samego szlag trafia.Dziwię się że w gazecinach różne gryzipióry z lubością używają tego słowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli chodzi o określenie siostra w stosunku do polskiej pielęgniarki jest to zaszczyt i nawiązuje do tej chlubnej karty z dziejów zawodu, trzeba przyzna panu redaktorowi staranne wykształcenie(napewno ogólne), a nam przyrodnikom niestety braki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz