Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi. Wznowienie szynobusu to konieczność. Szynobusem jest znacznie szybciej. Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono. Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych. Nie trzeba dodatkowych pieniędzy. Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4. Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a napisał:
Do uruchomienia tej lini wystarczy jeden SPRAWNY szynobus.Wyszłoby przy tym do 7-8 kursów.Z Chełma do Woli Uhruskiej i Rudy Huty droga jest coraz bardziej zakorkowana ,jest coraz bardziej ciasnsniej i niebezpieczniej.Czas jazdy jest długi. Wznowienie szynobusu to konieczność. Szynobusem jest znacznie szybciej. Wcześniej jezdził szynobus ale cały czas sie psuł i mało kto nim jezdził.I dlatego zawieszono. Ta linia nie ma dużych kosztów ,nie ma posterunków ruchu,nie ma budynków stacyjnych. Nie trzeba dodatkowych pieniędzy. Wystarczy wysłać z Lublina jeden szynobus.Łączniki chełm-rejowiec zlikwidować i odzyskane pieniadze przeznaczyć na włodawe.Do rejowca mało kto jezdzi a takich pociągów jest 4. Przynajmniej do woli uhruskiej z chełma szynobus powinien jezdzić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni "dobudować" kilka km linii kolejowej,tak aby szła bliżej Jeziora Białego oraz dochodziła jak najbliżej centrum Włodawy. To spora inwestycja -ale na pewno opłaciła by się,tym bardziej w sezonie letnim. I nawet śmiem domyślać się,że była by bardziej opłacalna niż bocznica ze Świdnika do lotniska -bo przecież do samolotu z bagażami i tak wiele osób będzie przyjeżdżać swoimi samochodami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
Gdzie mądralo?? Akurat na trasie pomiedzy Deblinem a Chełmem jezdzi najwiecej ludziw tym województwie. Moze tworzyc trase Lublin - Swidnik??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zabrać Chelmowi część połączeń (tych co wożą powietrze) i dać w ine części województwa.
Jakby mieszkańcy Chełma mieli oferte w taryfie połaczenie w dobrej cenie jak np mieszkańcy Zamościa to by tez chętnie jeżdzili pociagami. Nie wiem dlaczego np bilet Zamośc Lublin -117 km kosztuje 11,50 a pociag Chełm - Lublin -73 km- 15 zł. By spuscili z cen to na pewno by gorzej na tym nie wyszli. Ale widac to taka polityka , mało ludzi z drozszym biletem niż wiecej ludzi z tanszymi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w roku 1995 w ramach pracy dyplomowej na studiach podyplomowych opracowalem koncepcje modernizacji linii Chem-Wodawa ( likwidacja zbednych torów stacyjnych, rozjazdów, korekta łuków itp), tak aby pociągi mogły jeździc spokojnie nawet 100 km/h. Jednoczesnie wskazywałem na możliwośc wydłużenia do Okuninki wraz zorganizowaniem komunikacji busami do / ze stacji oraz wykorzystanie walorów sezonowych tej linii. Tym bardziej że planowano odbudowac kolejowy most graniczny we Włodawie. I oto po 17 latach ....SIEDEMNASTU , pomysł odżył, co uważam w obecnych realiach jest ekonomicznie nieuzasadnione. Komunikacja bus-owa wypełniła luke po zlikwidowanym ruchu pasażerskim na tej linii i samorządowcy tego nie zmienia. Zmotorzyowani mieszkancy przyległych miejscowości nie przesiada sie na szynobusy, bo znając genialne pomysły kolejarzy układających rozkład jazdy to i tak byłby nie życiowy. Tak więc zastanawiam sie po co odświeżono ten pomysł? czyżby zaczynala sie kampania przedwyborcza do samorządu ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest to użasadnione ekonomicznie, gdyż na trasie Chełm- Wola Uhruska busy jadą minimalnie 50 minut, a szynobusty jechałyby maksymalnie 30 minut, poza tym na 40- miejscowego sa107 chętni na pewno by się zaleźli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na tej linii powinny kursować pociągi relacji:Chełm-Włodawa,Lublin-Włodawa,a w wakacje Chełm-Stulno i Chełm-Brześć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...