Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Świeć Panie nad jej duszą... Tragednia dla rodziny. Ludzie, od czego macie lusterka wsteczne i boczne? A i szyję chyba wszyscy mają, co to nia kręcić mozna?? :ph34r:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pieśi też mają głowę a kierowca nie zawsze jest w stanie zobaczyć wszystkich.. Pokój Jej duszy..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pieśi też mają głowę a kierowca nie zawsze jest w stanie zobaczyć wszystkich.. Pokój Jej duszy..
  Jestem kierowcą, i to na mnie spoczywa odpowiedzialność, bo w starciu z samochodem pieszy/a nie ma szans. Jasne? Powiedz, jak cofasz, sprawdzasz, czy nikogo za Tobą nie ma? Bo ja tak. Ale widziałem mase deb***i którzy wyjeżdżają bez kierunkowskazów i zajeżdżają innym drogę. Możliwe, że to był jeden z nich. Tylko ofiary szkoda. Niech spoczywa w pokoju.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pieśi też mają głowę a kierowca nie zawsze jest w stanie zobaczyć wszystkich.. Pokój Jej duszy..
To niech nie wjeżdża na chodnik.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat w tym przypadku wina byla tylko i wyłącznie po stronie tej kobiety. Na niepodległosci w tym miejscu rosną krzaki a Ona wyszła zza tych krzaków nawet nie patrzac sie czy cos jedzie, poza tym chłopak cofał 5-10km/h i wcale jej nie uderzył tylko popchnął. Ale najlepiej przecież wiedzą ci co tego nie widzieli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz