Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Droga Kraśnik-Chodel pobiegnie nowym śladem? Trwają robocze spotkania

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 grudnia 2016 o 17:03 Powrót do artykułu
a wjazd do Kraśnika od Orlenu do Urzedowskiej też zrobią? czy dalej będzie się podskakiwac?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
napisane jak byk że od krzyżówki Lubelskiej z DK 19 nie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedy wreszcie zabiorą się za 838 Dorohucza - Fajsławice. Ta droga to droga śmierci. Ani równości podłużnej i poprzecznej, ewentualny zjazd na pobocze grozi dachowaniem. Najważniejsze aby Wójt Gminy Trawniki Szpakowski nie blokował tej inwestycji. Ten człowiek ogólnie blokuje rozwój całej Gminy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pozdrawiam karola z Borowa,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponowane rozwiązanie jest nie do przyjęcia. Zupełnie pomija remont ulicy Urzędowskiej, a sam planowany przebieg obwodnicy nie rozwiązuje problemu korkowania się tej najważniejszej arterii miasta w okolicach FŁT. No i jeszcze te ogródki działkowe na Marzeniu uległyby zniszczeniu. Trzeba dołożyć trochę kasy i ominąć Kraśnik razem z fabryką, planując jednocześnie remont Urzędowskiej przed jej przekazaniem powiatowi. Na pewno będzie to kosztować więcej niż przewidywane 200 mln, ale warto zrobić to raz, a dobrze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Proponowane rozwiązanie jest nie do przyjęcia. Zupełnie pomija remont ulicy Urzędowskiej, a sam planowany przebieg obwodnicy nie rozwiązuje problemu korkowania się tej najważniejszej arterii miasta w okolicach FŁT. No i jeszcze te ogródki działkowe na Marzeniu uległyby zniszczeniu. Trzeba dołożyć trochę kasy i ominąć Kraśnik razem z fabryką, planując jednocześnie remont Urzędowskiej przed jej przekazaniem powiatowi. Na pewno będzie to kosztować więcej niż przewidywane 200 mln, ale warto zrobić to raz, a dobrze.
Racja! Popieram!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w okolicach fŁt może jakichś ogromnych korków nie ma i w zasadzie tylko ok. 40 minut dziennie (po  15:00) jest ciasno. powinno już dawno powstać tam duże rondo. tymczasem systematycznie zabudowuje się przyległe tereny. teraz już słabo to wygląda jeśli chodzi o możliwości realizacyjne. pomysł z ominięciem ul. urzędowskiej natomiast jest dobry. cały ruch tranzytowy poszedłby obok gęstej zabudowy mieszkalnej, z tym że faktycznie przecięcie działek jest delikatnie mówiąc bez sensu. włączenie tej obwodnicy winno być zbudowane wcześniej. miasto znów za***one... tymczasem od jakiegoś roku po mieście krąży wieść, że planowane jest duże skrzyżowanie na przecięciu ul. granicznej z ul. urzędowską. pan burmistrz niech wyjdzie z fury i przejdzie się po ulicach, takiego syfu nie pamiętają najstarsi mieszkańcy. brud wszechogarniający. o tym się słyszy od ludzi. czy ktoś sprząta? czy ktoś to nadzoruje? czy gospodarz jeszcze jest na pokładzie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
krasniczek! No właśnie propozycja województwa to rondo na skrzyżowaniu Granicznej z Urzędowską. Po jaką cholerę, skoro piszesz, że korkuje się koło fabryki. Jedyne rozwiązanie to ominięcie całego Kraśnika dla ruchu tranzytowego, a to jest możliwe, gdy rondo powstanie między Urzędowem a fabryką i odciąży ruch na Urzędowskiej. Urzędowską trzeba wyremontować i przekazać powiatowi. Takie proste, a takie trudne do zrozumienia przez urzędników z ZDP w Lublinie. Chcą nas uszczęśliwić na siłę, a potem z kolejnym problemem zostawić.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Od Kraśnika do Urzędowa przydała by się poprawiona droga i ściężki rowerowe !
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: