Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nie ma mieszkań socjalnych, więc mieszkają w szkole

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 listopada 2016 r. o 08:50 Powrót do artykułu
Chyba też rzucę pracę i się zgłoszę do gminy niech mi da mieszkanie. Tylko duże, żebym mogła w końcu postarać się o dzieci. Bo po co mam pracować i ciułać grosz do grosza na mieszkanie, jak można dostać za darmo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obydwoje maja renty i on pracuje - coś tu jest nie tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja jestem nauczycielem i też chcę darmowe mieszkanie, bo przy dwójce dzieci i kredycie mieszkaniowym ledwo wiążę koniec z końcem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz