Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

tragedia

Utworzony przez ~kierowca~, 9 kwietnia 2010 r. o 23:31
"Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie a światłość wiekuista niechaj jej świeci na wieki wieków. Amen" Współczuję rodzinie i znajomym tej młodej osoby. Ja również jestem kierowcą i często jeżdżę tamtą drogą. Jest naprawdę nierówna i niebezpieczna. Łatwo jest psiaczyć na policjantów, czy inne osoby z ukrycia, bez podpisów, czy adresów. Trudno jest uderzyć się w piersi i przyznać się do łamania przepisów na tej trasie. Jestem kierowcą od 14 lat a w ostatnich latach zawodowo pokonuję od 6000 do 8000 km miesięcznie. To niewiele, ale wystarcza, żeby zaobserwować jaką kulturą potrafią wykazać się co niektórzy kierowcy na drodze. Za nic mają przepisy i czyjeś życie. Najważniejszy jest pośpiech i to kto okaże się lepszym cwaniakiem. Najchętniej zepchneli by z drogi pojazdy, które starają się jechać przepisowo, ("przecież to zawalidrogi", wg co niektórych). Nie jest łatwo jeździć po naszych polskich drogach, ale jeśli wszyscy się postaramy, to ułatwimy i uprzyjemnimy sobie tą pracę. Nie wiadomo co spowodowało ten wypadek, więc powstrzymajcie się od bolesnych komentarzy, pogoda dziś o tej porze była naprawdę niesprzyjająca. Każdy może zasłabnąć, zagapić się, zamknąć na ułamek sekundy powiekę, lub po prostu stracić panowanie nad kierownicą, np. gdy jakaś część w samochodzie odmówi posłuszeństwa, lub pęknie opona. Stało się! To były sekundy! Nikt już nie odwróci tego co się stało! Kobieta wykonująca zawód kierowcy (nie baba od garów, chocia