Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Niedziałające latarnie - to problem mieszkańców?! Kolejny babol z UM

Utworzony przez Bartol., 14 listopada 2012 o 16:25
Na stronie urzędu miejskiego pojawiła się bardzo ciekawa informacja: http://leczna.pl/pl/aktualnosci/art2155.html Okazuje się drodzy mieszkańcy, że lenistwo urzędasów z naszego magistratu nie zna granic. W jednym z ostatnich wpisów, sugerują, ażeby to mieszkańcy osobiście zgłaszali awarię w firmach, które wykonały oświetlenie. Czy pan Burmistrz nie panuje nad tym co (jakie bzdury) wypisują jego podwładni? Stroną umowy z firmami, które wskazuje nam urząd z pewnością nie jest Jan Kowalski mieszkający w Łęcznej tylko właśnie Urząd M(W)iejski w Łęcznej. Jak bezczelnym trzeba być aby umieścić taką informacje na oficjalnej stronie miasta? To wasz psi obowiązek, aby reagować na potrzeby i prośby mieszkańców i jedyny numer jaki w tej informacji bym widział, to numer urzędasa, który odpowiedzialny jest za oświetlenie (infrastrukturę) w naszym Mieście. Ale co mi tam, jest godzina 16:10, postanowiłem zadzwonić na podane na stronie numery - pierwszy ( (81) 749-61-51 ) - NIKT NIE ODBIERA (wykonałem 3 próby połączenia) - drugi ( (81) 744-56-31 ) - odbiera człowiek, który stwierdza, że pod tym numerem NIE PRZYJMIE AWARII i sugeruję żebym dzwonił w godzinach 8 - 15 (o tej porze latarnie z pewnością będą świeciły...). Profesjonalizm pełną gębą rzekłbym (standard UM w Łęcznej został zachowany). Czy ktoś z urzędu sprawdził te numery, zanim bezmyślnie wpisał je na stronę? W informacji pojawia się też zdanie " W celu skrócenia terminu usunięcia awarii i zobrazowania skali problemu mieszkańcy mogą osobiście zgłaszać usterki". Mam taką propozycję, niech urzędasy z Łęczyńskiego ratusza zobrazują sobie swoją własną pracę! Będzie znacznie korzystniej dla wszystkich a przede wszystkim dla mieszkańców miasta (dla których pracujecie!)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kuczyński się znowu popisał?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja mam pomysł. Może walczący o dobro Łęcznej Sznowny Pan Grzegorz poda numer telefonu do siebie i sam w imieniu mieszkańców zgłosi awarię oświetlenia na wskazane numery. Jeśli Panie Grzegorzu ie opi....lą Pana z informacją, że to któryś już telefon z pomyłką to gratuluje Panu. Panie weź się Pan do roboty, bo Pan jesteś od promocji miasta, a na razie robisz Pan tylko niepotrzebne emocje
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie Zenonie do pana wiadomości, jeśli pan nie wie kto wpisywał ten tekst to lepiej się nie odzywać, bo można ponieść tego konsekwencje. Pana Grzegorza nie było dziś w pracy więcnie warto razem z Mariuszem bez sensu się napinać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Urzędas zawsze czujny!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zenek z Wierzbowej napisał:
Pana Grzegorza nie było dziś w pracy
przemęczył się "pracą"? a może palce rozbolały od pisania na forach cały dzień?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Głowa od czytania głupot Forum gdzie użytkownicy potrafią tylko obrażać i oskarżać, a jak sami pokazuję często nie mają pojęcia na tematy o których piszą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tym miejscu można jedynie wkleić biurowy hymn Łęczyńskiego magistratu: [media]http://www.youtube.com/watch?v=a1tkwykWu0s[/media]
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no i "ktoś" (rzecznik?) zdjął artykuł... i wzorem ukrywania postów w serwisie Łęczna24 przesunął zmodyfikowany artykuł poniżej innych np. z października czy maja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Synku bez jaj jesteś chyba ślepy. Popatrz dokłądnie, bo nawet ja którego wkurzają te awarie światła widzę tamten tekst i jeszcze jakiś nowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linka nie ma już na głównej stronie http://files.tinypic...e46w26lvrl8.jpg zmieniono też artykuł http://www.leczna.pl...ci/art2159.html Czyżby urzędasy nie chciały aby ktokolwiek dzwonił pod podane numery "widmo"?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wejdz na strone glowna www.leczna.pl nic sie nie zmieniło. Światło też nie działa :/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mateo napisał:
wejdz na strone glowna www.leczna.pl nic sie nie zmieniło. Światło też nie działa :/
oczywiście wszystko już wróciło do pierwotnego kształtu (to co było widać wcześniej, znajduje się w screenie) - urzędas jak widać, czyta forum DW
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie henryku. Było cały czas tak jak obecnie, a ty po prostu klikałeś w złe miejsce co widac na twoim linku, bo wchodziles w dzial aktulanosci a nie na strone glowna. Jak widać rozumu nigdy za wiele drogi henryku. Nastepnym razem dobrze sprawdz zanim rzucisz falszywe oskarzenie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy urząd działa w myśl zasady "gdy coś ukradniesz,a ktoś złapie cię za rękę, mów że to nie twoja ręka" ? Wszystko jest widoczne na tym podlinkowanym obrazku.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bartol. napisał:
Na stronie urzędu miejskiego pojawiła się bardzo ciekawa informacja: http://leczna.pl/pl/...ci/art2155.html Okazuje się drodzy mieszkańcy, że lenistwo urzędasów z naszego magistratu nie zna granic. W jednym z ostatnich wpisów, sugerują, ażeby to mieszkańcy osobiście zgłaszali awarię w firmach, które wykonały oświetlenie. Czy pan Burmistrz nie panuje nad tym co (jakie bzdury) wypisują jego podwładni? Stroną umowy z firmami, które wskazuje nam urząd z pewnością nie jest Jan Kowalski mieszkający w Łęcznej tylko właśnie Urząd M(W)iejski w Łęcznej. Jak bezczelnym trzeba być aby umieścić taką informacje na oficjalnej stronie miasta? To wasz psi obowiązek, aby reagować na potrzeby i prośby mieszkańców i jedyny numer jaki w tej informacji bym widział, to numer urzędasa, który odpowiedzialny jest za oświetlenie (infrastrukturę) w naszym Mieście. Ale co mi tam, jest godzina 16:10, postanowiłem zadzwonić na podane na stronie numery - pierwszy ( (81) 749-61-51 ) - NIKT NIE ODBIERA (wykonałem 3 próby połączenia) - drugi ( (81) 744-56-31 ) - odbiera człowiek, który stwierdza, że pod tym numerem NIE PRZYJMIE AWARII i sugeruję żebym dzwonił w godzinach 8 - 15 (o tej porze latarnie z pewnością będą świeciły...). No tak ale urz ędasy po 15.00 nie pracują i nie wiedzą, że się nie świeci! Ja np. dzwonię do ZE w Kraśniku jeśli zgasną w mojej miescowości latarnie i w 70% to skutkuje. Profesjonalizm pełną gębą rzekłbym (standard UM w Łęcznej został zachowany). Czy ktoś z urzędu sprawdził te numery, zanim bezmyślnie wpisał je na stronę? W informacji pojawia się też zdanie " W celu skrócenia terminu usunięcia awarii i zobrazowania skali problemu mieszkańcy mogą osobiście zgłaszać usterki". Mam taką propozycję, niech urzędasy z Łęczyńskiego ratusza zobrazują sobie swoją własną pracę! Będzie znacznie korzystniej dla wszystkich a przede wszystkim dla mieszkańców miasta (dla których pracujecie!)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
OŚWIEĆ PANIE TE UMYSŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Obawiam się, że w naszym urzędnie nie ma już kogo oświecać...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Duzo piszecie o tym że Burmistrz sie nie sprawdza ze głupoty uchwalają i takie tam ale kto wybrał ?? więc może w następnych wyborach damy szanse komuś innemu i wybierzemy mądrze
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: