Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Niedziałające latarnie - to problem mieszkańców?! Kolejny babol z UM

Utworzony przez Bartol., 14 listopada 2012 r. o 16:25
Na stronie urzędu miejskiego pojawiła się bardzo ciekawa informacja: http://leczna.pl/pl/aktualnosci/art2155.html Okazuje się drodzy mieszkańcy, że lenistwo urzędasów z naszego magistratu nie zna granic. W jednym z ostatnich wpisów, sugerują, ażeby to mieszkańcy osobiście zgłaszali awarię w firmach, które wykonały oświetlenie. Czy pan Burmistrz nie panuje nad tym co (jakie bzdury) wypisują jego podwładni? Stroną umowy z firmami, które wskazuje nam urząd z pewnością nie jest Jan Kowalski mieszkający w Łęcznej tylko właśnie Urząd M(W)iejski w Łęcznej. Jak bezczelnym trzeba być aby umieścić taką informacje na oficjalnej stronie miasta? To wasz psi obowiązek, aby reagować na potrzeby i prośby mieszkańców i jedyny numer jaki w tej informacji bym widział, to numer urzędasa, który odpowiedzialny jest za oświetlenie (infrastrukturę) w naszym Mieście. Ale co mi tam, jest godzina 16:10, postanowiłem zadzwonić na podane na stronie numery - pierwszy ( (81) 749-61-51 ) - NIKT NIE ODBIERA (wykonałem 3 próby połączenia) - drugi ( (81) 744-56-31 ) - odbiera człowiek, który stwierdza, że pod tym numerem NIE PRZYJMIE AWARII i sugeruję żebym dzwonił w godzinach 8 - 15 (o tej porze latarnie z pewnością będą świeciły...). Profesjonalizm pełną gębą rzekłbym (standard UM w Łęcznej został zachowany). Czy ktoś z urzędu sprawdził te numery, zanim bezmyślnie wpisał je na stronę? W informacji pojawia się też zdanie " W celu skrócenia terminu usunięcia awarii i zobrazowania skali problemu mieszkańcy mogą osobiście zgłaszać usterki". Mam taką propozycję, niech urzędasy z Łęczyńskiego ratusza zobrazują sobie swoją własną pracę! Będzie znacznie korzystniej dla wszystkich a przede wszystkim dla mieszkańców miasta (dla których pracujecie!)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kuczyński się znowu popisał?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja mam pomysł. Może walczący o dobro Łęcznej Sznowny Pan Grzegorz poda numer telefonu do siebie i sam w imieniu mieszkańców zgłosi awarię oświetlenia na wskazane numery. Jeśli Panie Grzegorzu ie opi....lą Pana z informacją, że to któryś już telefon z pomyłką to gratuluje Panu. Panie weź się Pan do roboty, bo Pan jesteś od promocji miasta, a na razie robisz Pan tylko niepotrzebne emocje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Zenonie do pana wiadomości, jeśli pan nie wie kto wpisywał ten tekst to lepiej się nie odzywać, bo można ponieść tego konsekwencje. Pana Grzegorza nie było dziś w pracy więcnie warto razem z Mariuszem bez sensu się napinać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Urzędas zawsze czujny!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zenek z Wierzbowej napisał:
Pana Grzegorza nie było dziś w pracy
przemęczył się "pracą"? a może palce rozbolały od pisania na forach cały dzień?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Głowa od czytania głupot Forum gdzie użytkownicy potrafią tylko obrażać i oskarżać, a jak sami pokazuję często nie mają pojęcia na tematy o których piszą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tym miejscu można jedynie wkleić biurowy hymn Łęczyńskiego magistratu: [media]http://www.youtube.com/watch?v=a1tkwykWu0s[/media]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i "ktoś" (rzecznik?) zdjął artykuł... i wzorem ukrywania postów w serwisie Łęczna24 przesunął zmodyfikowany artykuł poniżej innych np. z października czy maja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Synku bez jaj jesteś chyba ślepy. Popatrz dokłądnie, bo nawet ja którego wkurzają te awarie światła widzę tamten tekst i jeszcze jakiś nowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linka nie ma już na głównej stronie http://files.tinypic...e46w26lvrl8.jpg zmieniono też artykuł http://www.leczna.pl...ci/art2159.html Czyżby urzędasy nie chciały aby ktokolwiek dzwonił pod podane numery "widmo"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wejdz na strone glowna www.leczna.pl nic sie nie zmieniło. Światło też nie działa :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mateo napisał:
wejdz na strone glowna www.leczna.pl nic sie nie zmieniło. Światło też nie działa :/
oczywiście wszystko już wróciło do pierwotnego kształtu (to co było widać wcześniej, znajduje się w screenie) - urzędas jak widać, czyta forum DW
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie henryku. Było cały czas tak jak obecnie, a ty po prostu klikałeś w złe miejsce co widac na twoim linku, bo wchodziles w dzial aktulanosci a nie na strone glowna. Jak widać rozumu nigdy za wiele drogi henryku. Nastepnym razem dobrze sprawdz zanim rzucisz falszywe oskarzenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy urząd działa w myśl zasady "gdy coś ukradniesz,a ktoś złapie cię za rękę, mów że to nie twoja ręka" ? Wszystko jest widoczne na tym podlinkowanym obrazku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bartol. napisał:
Na stronie urzędu miejskiego pojawiła się bardzo ciekawa informacja: http://leczna.pl/pl/...ci/art2155.html Okazuje się drodzy mieszkańcy, że lenistwo urzędasów z naszego magistratu nie zna granic. W jednym z ostatnich wpisów, sugerują, ażeby to mieszkańcy osobiście zgłaszali awarię w firmach, które wykonały oświetlenie. Czy pan Burmistrz nie panuje nad tym co (jakie bzdury) wypisują jego podwładni? Stroną umowy z firmami, które wskazuje nam urząd z pewnością nie jest Jan Kowalski mieszkający w Łęcznej tylko właśnie Urząd M(W)iejski w Łęcznej. Jak bezczelnym trzeba być aby umieścić taką informacje na oficjalnej stronie miasta? To wasz psi obowiązek, aby reagować na potrzeby i prośby mieszkańców i jedyny numer jaki w tej informacji bym widział, to numer urzędasa, który odpowiedzialny jest za oświetlenie (infrastrukturę) w naszym Mieście. Ale co mi tam, jest godzina 16:10, postanowiłem zadzwonić na podane na stronie numery - pierwszy ( (81) 749-61-51 ) - NIKT NIE ODBIERA (wykonałem 3 próby połączenia) - drugi ( (81) 744-56-31 ) - odbiera człowiek, który stwierdza, że pod tym numerem NIE PRZYJMIE AWARII i sugeruję żebym dzwonił w godzinach 8 - 15 (o tej porze latarnie z pewnością będą świeciły...). No tak ale urz ędasy po 15.00 nie pracują i nie wiedzą, że się nie świeci! Ja np. dzwonię do ZE w Kraśniku jeśli zgasną w mojej miescowości latarnie i w 70% to skutkuje. Profesjonalizm pełną gębą rzekłbym (standard UM w Łęcznej został zachowany). Czy ktoś z urzędu sprawdził te numery, zanim bezmyślnie wpisał je na stronę? W informacji pojawia się też zdanie " W celu skrócenia terminu usunięcia awarii i zobrazowania skali problemu mieszkańcy mogą osobiście zgłaszać usterki". Mam taką propozycję, niech urzędasy z Łęczyńskiego ratusza zobrazują sobie swoją własną pracę! Będzie znacznie korzystniej dla wszystkich a przede wszystkim dla mieszkańców miasta (dla których pracujecie!)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
OŚWIEĆ PANIE TE UMYSŁY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obawiam się, że w naszym urzędnie nie ma już kogo oświecać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Duzo piszecie o tym że Burmistrz sie nie sprawdza ze głupoty uchwalają i takie tam ale kto wybrał ?? więc może w następnych wyborach damy szanse komuś innemu i wybierzemy mądrze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...