Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubartów: Wypadek na obwodnicy. Jedna osoba nie żyje

Utworzony przez Michał, 21 listopada 2011 r. o 15:18 Powrót do artykułu
To jest właśnie idea budowania w Polsce obwodnic z kolizyjnymi skrzyżowaniami. Gdyby wybudowali ją jako ,,S" z węzłami, człowiek by żył.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żył to by wtedy gdyby w Polsce były obowiązkowe badania dla osób po 60 roku życia i to co 2 lata minimum ! niestety ale prawda jest bolesna osoby w tym wieku nie nadają się już za kierownicę stanowią zagrożenie dla siebie jak i innych osób
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
70 letni kierowca, który wymusza pierwszeństwo.... Człowiek by żył gdyby przepisy dające uprawnienia do kierowania pojazdami byly bardziej rygorystyczne.. testy co pare lat!! trzeba to wprowadzic bo przez takiego sp czlowieka ktory za pewne ledwo widzial, zycie moglo stracic jeszcze poare osob.. sami wiecie drodzy czytelnicy jakie niebezpieczenstwo na drogach sieją kierowcy w takim wieku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
M napisał:
żył to by wtedy gdyby w Polsce były obowiązkowe badania dla osób po 60 roku życia i to co 2 lata minimum ! niestety ale prawda jest bolesna osoby w tym wieku nie nadają się już za kierownicę stanowią zagrożenie dla siebie jak i innych osób
Człowieku o czym Ty mówisz??? przecież masz pracować do 67 lat, kierowcy zawodowi też... no to "rząd" zdecydował że się nadają...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zginął nie przez wiek ale przez to, że to skrzyżowanie jest zjeb..... fakty: 1. mase osób już tam zginęło. 2. mase osób, żeby tam wyjechać stwarza niebezpieczne sytuacje 3. sam tamtędy jeżdżę i nie zawsze widać czy coś pędzi z jednej i drugiej strony (w większości szybko jak to na obwodnicę przystało). To skrzyżowanie dodatkowo jest na zakręcie i nie wystarczy popatrzeć w prawo i lewo, bo droga zachodzi na tył samochodu... Projektant ma na rękach krew wielu ludzi, którzy już tam zginęli i jeszcze zginą....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co dadzą testy psychomotoryczne dla osób starszych, skoro znam kilka osób ledwie po trzydziestce, które prawo jazdy mają, jeździć jeżdżą... a predyspozycji ku temu żadnych. Może coś się od stycznia zmieni (zmiana przepisów dotyczących obowiązkowych badań lekarskich dla kandydatów na kierowców). Mój dziadek jeździł do 84 urodzin, w dniu urodzin (trochę ponad rok temu) stwierdził, że odwiesza kluczyki, bo zaczyna mieć problemy z koncentracją. Przejechał miliony kilometrów (prawo jazdy zrobił w 1946 roku), w życiu nie miał nawet stłuczki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gdyby byly testy co pare lat to juz zawodowi kierowcy by nie pracowali... tylko szli na zdrowotne jesli sie nie nadają ;];];]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Człowieku o czym Ty mówisz??? przecież masz pracować do 67 lat, kierowcy zawodowi też... no to "rząd" zdecydował że się nadają...
gdyby byly testy co pare lat to juz zawodowi kierowcy by nie pracowali... tylko szli na zdrowotne jesli sie nie nadają ;];];]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mal napisał:
70 letni kierowca, który wymusza pierwszeństwo.... Człowiek by żył gdyby przepisy dające uprawnienia do kierowania pojazdami byly bardziej rygorystyczne.. testy co pare lat!! trzeba to wprowadzic bo przez takiego sp czlowieka ktory za pewne ledwo widzial, zycie moglo stracic jeszcze poare osob.. sami wiecie drodzy czytelnicy jakie niebezpieczenstwo na drogach sieją kierowcy w takim wieku. [/quote] [quote name='M' timestamp='1321887768' post='560902'] żył to by wtedy gdyby w Polsce były obowiązkowe badania dla osób po 60 roku życia i to co 2 lata minimum ! niestety ale prawda jest bolesna osoby w tym wieku nie nadają się już za kierownicę stanowią zagrożenie dla siebie jak i innych osób
A co powiecie na to że najwięcej wypadków powodują dobrze widzący i sprawni fizycznie około 20-latkowie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
też tamtędy jeżdzę i nie tylko i widoczność jest dobra poprostu trzeba się liczyć z tym że trzeba sie po pierwsze zatrzymac i dobrze rozejrzeć , po drugie liczyć się z tym że jest to obwodnica a nie uliczka osiedlowa , i mieć troszkę poczucia odległości . To moje zdanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Człowieku o czym Ty mówisz??? przecież masz pracować do 67 lat, kierowcy zawodowi też... no to "rząd" zdecydował że się nadają...
oczywiście, o zapier***ania na .... to nie jesteśmy za starzy, a do życia dla siebie to już za starzy, masz rację,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubartowiak napisał:
zginął nie przez wiek ale przez to, że to skrzyżowanie jest zjeb..... fakty: 1. mase osób już tam zginęło. 2. mase osób, żeby tam wyjechać stwarza niebezpieczne sytuacje 3. sam tamtędy jeżdżę i nie zawsze widać czy coś pędzi z jednej i drugiej strony (w większości szybko jak to na obwodnicę przystało). To skrzyżowanie dodatkowo jest na zakręcie i nie wystarczy popatrzeć w prawo i lewo, bo droga zachodzi na tył samochodu... Projektant ma na rękach krew wielu ludzi, którzy już tam zginęli i jeszcze zginą....
racja, tam powinno być rondo, skoro mamy pracować do 67 lat to będziemy też jeździć samochodami do pracy, a facet myślał, że zdąży, poza tym lubartowianin ma rację - wypadków tam co nie miara i statystycznie rzecz ujmując nie mieli oni ok 70 lat. Młodzi są stokroć niebezpieczniejsi!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...