Bez sensu, liczy się tylko krótkowzroczność. Skoro zabiegamy o budowę prawdziwej s19, dwujezdniowej ekspresówki, to budujmy obwodnice w takim właśnie standardzie. Potem pozostanie tylko połączenie poszczególnych obwodnic. A co zrobiono w Międzyrzecu, Radzyniu i Lubartowie no i teraz w Kocku? Zafundowali nam nową drogę, którą w przyszłości można rozbudować o drugą jezdnię? A czy ktoś policzył koszty rozbudowy? Każdy ekonomista i budowlaniec powie, że taniej jest zrobić wszystko od razu niż potem modernizować. Ale liczy się tylko fakt oddania drogi, nie liczy się czy ona spełnia wymagania, itd. Wiem, należy cieszyć się z tego co mamy, ale chyba nie o to chodzi. Idąc takim tokiem myślenia możemy zadowolić się, że mamy drogi powiatowe, po co nam więcej?
|
|
dobre i to. zawsze to będzie bezpieczniej i dla mieszkańców i dla kierowców no i szybsza trasa na północ. kropla w morzu potrzeb ale lepsze to niż nic
|
|
... tylko, że niegdzie nie powiedziano, że S19 na calej swojej długości będzie dwujezdiowa. Z tego co podawano w ostatnich planach dwie jezdnie w naszym regionie będziemy mieli między Kraśnikiem a Lubartowem. Reszta trasy będzie droga ekspresową jednojezdniową a więc o standardzie takim jaki wybudowano w Kocku. Zapas pozostawiony w Kocku pewnie będzie nietknięty przez najbliższych 50 lat.
|
|
Na chwilę obecną autostrady o dwóch pasach ruchu w jedną stronę jakie w Polsce się buduje są niewystarczające. Jak ktoś ma "przyjemność" jechać polską autostradą i trafi na dwa wyprzedzające się słonie, to zrozumie o czym mówię. A takich słoni po drodze mijamy kilkaset. Dlatego też ekspresówki powinny być wykonywane jako dwujezdniowe dwupasmowe (jak chociażby obwodnica Garwolina) a autostrady jako trzypasmowe, tak jak chociażby nowa obwodnica Wrocławia w ciagu drogi "8". Ale tam ludzie myślą.
|
|
Przed terminem ?
To powinni im wypłacić nagrodę ) najlepiej po takich stawkach po jakich GDDKiA liczy kary za opóźnienia.
|
|
Ale nie napisali w artykule, że za kilka miesięcy ta pseudoobwodnica będzie płatna dla samochodów ciężarowych i autobusów
|
|
|
|
ZGADZAM SIĘ. ALE NAGRODY PEWNIE DOSTANĄ CI CO GADAJA NIBY WAŻNI, A OPERATORZY I POMOCNICY CO W DESZCZ I BŁOTKO PRACOWALI MOGĄ POMARZYĆ.
|
|
Też się zgadzam nagroda dla pracowników co robili powinna byc a nie dla tych w garniturkach co to mówia duzo i sie pokazuja w tv. Przed terminem zeby było cos oddane u Nas a zwłaszcza droga to niespotykane, pogratulować.
|
|
Żadnej nagrody nie będzie, jeśli zapisu o niej nie było w umowie, a najprawdopodobniej takiego zapisu nie było. Termin wykonania tej obwodnicy i tak był rekordowo długi (podobnie jest w przypadku obwodnicy Mińska Mazowieckiego) i nic dziwnego że przy normalnym nakładzie pracy wykonawca zdążył oddać wcześniej. Poza tym termin umowny oddania gotowej obwodnicy to kwiecień 2012, a przejezdność nie oznacza końca prac, zostały jeszcze prace związane z otoczeniem.
Pewnie że lepiej by było, gdyby były dwie jezdnie, ale budżet GDDKiA też nie jest z gumy, jest wiele innych inwestycji do sfinansowania. Nawet jednojezdniowa obwodnica Kocka to przełom jeżeli chodzi o jakość pokonania tego odcinka i cieszmy się z tego co jest.
|
|
Most resistant to the letter wholesale designer bags
is to satisfy the searching desires coach outlet store
Fashion generous authentic nfl jerseys
No substitute for beautiful coach handbags on sale
Top fashion coach bags outlet
Preferential new very low prices coach outlet store online
Cheap and good-looking coach bags on sale
The most popular topic this yeare authentic jerseys suppliers
Fashion generous nfl jerseys from china Very glad that you buy
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|