Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To jest kupę chuja resztę dziad ! 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Podeśle Ci wazelinę  :D   
Zaloguj się, aby oddać głos
0
masz rację kupe chu...dziad to mało powiedziane mam nadzieje że wazelinka bardzo mu sie przyda skończy sie jazda po pijanemu bez prawka i cwaniaczkowanie  :ph34r:
Zaloguj się, aby oddać głos
0
masz rację kupe chu...dziad to mało powiedziane mam nadzieje że wazelinka bardzo mu sie przyda skończy sie jazda po pijanemu bez prawka i cwaniaczkowanie  :ph34r:
Bez prawka to teraz pół narodu jeżdzi,PAŁY ogarnęła niemoc !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kto to? skąd?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na co komu prawko jak  detektyw m.j dr.2xreh.prof.komisarz.rex.mgr.gen. jezdzi bez prawka haha
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest kupę chuja resztę dziad !   chuja sobie szukaj w rodzinie 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
masz rację kupe chu...dziad to mało powiedziane mam nadzieje że wazelinka bardzo mu sie przyda skończy sie jazda po pijanemu bez prawka i cwaniaczkowanie  :ph34r:
cwaniakujesz idiotko sama nie masz odwagi powiedziec mu to prosto w twarz  tylko za plecami 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na co komu prawko jak  detektyw m.j dr.2xreh.prof.komisarz.rex.mgr.gen. jezdzi bez prawka haha
ch*** wielki ci do tego czy i jak jezdzi ktos pilnuj własnej dupy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PAŁY TO WY !!!!!kazdy po za oczy jest taki madry zapraszam w cztery oczy zobaczymy ile bedzie takich kozaczków   a co do jezdzenia to wam ch*** do tego a ON ma akurat prawko jebac was
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mam nadzieję że dostanie 10 lat bydlak
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mam nadzieję że dostanie 10 lat bydlak
a ja mam nadzieje ze ci sie wylecza łeb masz pusty 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trzymaj się tam ! Czekamy na Ciebie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: