Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zamiast szkolić fachowców (hydraulik, murarz czy stolarz), robi się wykłady typu : angielski, komputer, księgowość. Myślę, że piszących projekty powinno się wysłać do rozwiniętych krajów UE, aby poznali normalne życie a nie tworzyć kolejnych bezrobotnych za nasze podatników pieniądze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkolenia,gdzie wykładowca otrzymuje wynagrodzenie 70-80 zł za godzinę,gdzie tematy szkoleń są nie dostosowane do potrzeb rynku,gdzie frekwencja....jest jaka jest.Podsumowując należy stwierdzić iż zarabiają tylko firmy je organizujące nic w zamian nie dając. Są to moje prywatne spostrzeżenia po rozmowach z uczestnikami kilku szkoleń. Z pewnością uogólniłem ale jeśli chodzi o tematykę to porażka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W pełni zgadzam się ze"szkolonym dzisiaj" Nie wiem jaki jest sens wysyłać 62-latka na kurs brukarzy?, nie gwarantując później żadnego zatrudnienia a jakby zaproponowano mu pracę w tym kierunku to "dziadek" wykonywałby ja na pół obrotu. CZY NIE MA TUTAJ WSPÓŁPRACY ORGANIZATORÓW KURSÓW Z PRACOWNIKAMI POWIATOWYCH URZĘDÓW PRACY W NABORZE KURSANTÓW????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkolony napisał:
Szkolenia,gdzie wykładowca otrzymuje wynagrodzenie 70-80 zł za godzinę,gdzie tematy szkoleń są nie dostosowane do potrzeb rynku,gdzie frekwencja....jest jaka jest.Podsumowując należy stwierdzić iż zarabiają tylko firmy je organizujące nic w zamian nie dając.Są to moje prywatne spostrzeżenia po rozmowach z uczestnikami kilku szkoleń. Z pewnością uogólniłem ale jeśli chodzi o tematykę to porażka.
to prawda że szkolenia prywatnych instytucji za unijne pieniądze są pisane i realizowane po to aby tylko nabić kase tym co to organizują, dlatego są takie proste tematy szkoleń bo łatwo jest napisac projekt i dostać na to z funduszy unijnych kase.Jeśli chodzi o jaieś prawdziwe i przyszłościowe szkolenia jak np. operator maszyn sterowanych cyfrowo + obsługa programu auto-cad lub elektronik samochodowy, itp. to już zaczynają sie schody i trudności i po co mają się wysilać jak chodzi tylko o to aby sobie zarobić za projekt i za szkolenie.Szkoda że leniwi dziennikarze nie popytają sie na WSEI i WSPA jak to wygląda.Szkoda że NIK lub sama UE tego nie bada , bo pieniądze są w ten sposób marnotrawione !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znajoma była na takim szkoleniu / księgowość/ Wykładowca robił podstawowe błędy. Jedna z uczennic / po szkole ekonomicznej/ w końcu nie "strzymala" i kilka razy poprawiła panią psorkę. W efekcie usłyszała" " jak się komuś nie podoba, to nie musi tu siedzieć " Fajnie, ze są szkolenia, tyle ze widać brak kontroli nad tym wszystkim. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa się liczy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Darmowe?? Jakie darmowe szkolenie! Przestańcie wypisywać głupoty! Płacimy za te szkolenia wszyscy, jednocześnie zadłużając coraz bardziej nasz kraj! Idiotą trzeba być by myśleć, że to za darmo! Druga sprawa, że te szkolenia nie mają na celu nauczenie ludzi czegokolwiek, tylko wyciągnięcie przez firmy je organizujące tej 'darmowej' kasy (na którą sie wsyzscy składamy! Unia unia, wolny rynek miał być, a zaczyna się centralne sterowanie, gorsze niż w ZSRR! Jeszcze tego nie zauważacie??? Chcecie wiedzieć więcej? To włączcie myślenie, poczytajcie troche i zauważcie wreszcie w jakim to wszystko kierunkiu zmierza. Wyłączcie telewizory, przestańcie żyć zajmując się i interesując pierdołami, patrzeniem jak tańczą 'gwiazdy', śledzeniem losów bohaterów seriali czy też na żywo akcji obrony krzyża. To wszystko zasłona dymna, żebyście na naprawde ważne rzeczy nie zwracali uwagi! Patrzcie politykom na ręce! Pamiętajcie co obiecują przed wyborami, a ile z tego później realizują. To przez waszą kiepską pamięć ciągle dajemy się nabrać. my, całe społeczeństwo, przez słabą pamięć i naiwność jednostek... Daremne to pisać. I tak wrócicie przed telewizor by kolejny dzień z rzędu zgwałcić swój mózg, zatruć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Zwiększając szanse na rynku pracy".....? Polemizowałbym z tym.Najważniejsze w tym całym cyrku jest to,aby ludzie uwierzyli w głupoty wypowiadane przez "NOWĄ inteligencję".Tę wyrosłą po '89 roku.Jednak spora grupa nie jest aż tak głupia,aby nie widzieć tego,co dzieje się dookoła...!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak widać w XX wieku naszą inteligencję skutecznie wykasowali Niemcy i Rosjanie.Ile lat zajmie jej odtworzenie?Oj wiele,bardzo wiele.....!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dobry kurs za darmo -nie licząc ubzpieczenia- mozna zrobić w Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 1 www.cku nr1.lublin.pl kończąc LO lub STUDIUM Szkoła Policealna dla Dorosłych nr 1, 2-letnia, nauczy nas w zawodach: technik administracji technik ekonomista technik handlowiec technik hotelarstwa technik obsługi turystycznej technik organizacji reklamy technik rachunkowości technik spedytor Nauka realizowana jest w systemie wieczorowym i zaocznym. Wszyscy, którzy ukończyli 16 rok życia mogą rozpocząć, bądź konynuować naukę na semestrach wyższych wymienionych szkół. Więcej informacji w menu - Rekrutacja Dokumenty można składać w sekretariacie szkoły. Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00. OTRZYMASZ dobry zawod: Technik ekonomista specjalista ds. kadrowo-płacowych specjalista ds. rachunkowości małych przedsiębiorstw Technik administracji specjalista ds. stosunków międzynarodowych i dyplomacji Technik handlowiec specjalista ds. marketingu i nowoczesnych technik sprzedaży Technik rachunkowości specjalista ds. księgowości (również w sferze budżetowej i banków) Technik obsługi turystycznej specjalista ds. rozliczeń podatkowo-finansowych w biurze turystycznym Technik hotelarstwa specjalista profesjonalnej obsługi gościa hotelowego Technik organizacji reklamy specjalista d/s analiz marketingowych i promocji Technik spedytor specjalista d/s organizacji i planowania przewozów W zawodach turystycznych i hotelarskich organizowane są praktyki w krajach Unii Europejskiej SAMA kończyłam i jest spoko
Zaloguj się, aby oddać głos
0
[quote name='igair' date='27 sierpień 2010 - 11:57 ' timestamp='1282903028' post='337436'] Dobry kurs za darmo -nie licząc ubzpieczenia- mozna zrobić w Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 1 www.cku nr1.lublin.pl RACJA SKOŃCZYŁEM to ogólnika i mature udało się zdać.Jest the best
Zaloguj się, aby oddać głos
0
trala napisał:
to prawda że szkolenia prywatnych instytucji za unijne pieniądze są pisane i realizowane po to aby tylko nabić kase tym co to organizują, dlatego są takie proste tematy szkoleń bo łatwo jest napisac projekt i dostać na to z funduszy unijnych kase.Jeśli chodzi o jaieś prawdziwe i przyszłościowe szkolenia jak np. operator maszyn sterowanych cyfrowo + obsługa programu auto-cad lub elektronik samochodowy, itp. to już zaczynają sie schody i trudności i po co mają się wysilać jak chodzi tylko o to aby sobie zarobić za projekt i za szkolenie.Szkoda że leniwi dziennikarze nie popytają sie na WSEI i WSPA jak to wygląda.Szkoda że NIK lub sama UE tego nie bada , bo pieniądze są w ten sposób marnotrawione !
to nie o to chodzi, ale jak widać nie wiesz o czym piszesz, więc lepiej nie pisz firmom organizujacym to zwisa czy robią szkolenie z serwerów CISCO czy na pracownika biurowego, pies gdzie indziej jest pogrzebany...tak w skrócie, co z tego że jest mnóstwo bezużytecznych kursów na telemarketerów jak w urzędowych statystykach najbardziej poszukiwanym zawodem jest TELEMARKETER- jest to zawód deficytowy D:D dlaczego tak jest?tego juz nie analizuje ..... ale juz taki projekt na takie szkolenie jest super bo przecież jak jest deficyt to wyszkolimy i będzie wystarczajaco dużo telemarketerów.... chodzi o uzasadnienie ....nie chce mi sie juz dalej pisac, ale to jest jeden taki przykład skąd się biorą z pozoru wydawałoby sie głupawe szkolenia pozdrawiam
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: