To jakaś tajemnica kto ile dał?
|
|
naprawdę z betonu ? no no no :) nareszcie coś drgnęło w tym temacie :) jakość lepsza, trwałość dłuższa, budulec krajowy, a nie importowane komponenty ropopochodne do asfaltu :) i cena nie wiele wyższa od tradycyjnej drogi
|
|
Wiadomo, że oba odcinki Budimex wziął.
|
|
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było.
O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.
|
|
Jakiś matoł sobie wymyślił, że będzie to z betonu cementowego zapewne jakiś dyrektor, który zazwyczaj na niczym się nie zna i nie bierze pod uwagę czynników utrzymani i naprawy a okras trwałości to chyba z 5 lat więcej od asfaltowej. Wszystkie oferty z cenami są na stronie generalnej.
|
|
Moim skromym zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i Budimex z Warszawy .2 Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancją
|
|
Moim skromym zdaniem S 17 powinny robić 2 firmy jedna z Lubartowa bardzo ważne z regionu Lubelskiego i Budimex z Warszawy .2 Najważniejsze praca wykonana była bardzo dobrze z gwarancjąLubartów to bankruci, watpie zeby ich dopuszczono - o ile w ogóle startowali i mowimy o tej samej firmie. |
|
Budimex bierze oba kawałki co wiadomo od dobrych kilku dni.....takie mamy media że ich interesuje kot na drzewie a nie sprawy dotyczące regionu. Zamiast spisania info ze strony gddika jakaś gazeta mogłaby się dowiedzieć co z odcinkiem garwolin-wawa który nie ma nawet zaproszenia do składania ofert
|
|
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnie
|
|
Moim zdaniem tylko DRAGAOS S.A bo tok jak oni robią to nikt nie da rady powoli dokładnieTo rozumiem taki żarcik był?,bo było widać jak ta firma robiła część obwodnicy Lublina |
|
Zawsze zaczynaja od najłatwiejszych a najtrudniejsze odcinki realizują latami.Efekt jest taki ze całość to pewnie na 2025 bedzie gotowa
|
|
A kto podejmie decyzję o skorzystaniu z reklamacji dotyczącej pierwszego odcinka Kurow węzeł Jastkow który się zapada ma koleiny i ubytki w jezdni a ma on dwa lata. Firma się zwinie a naprawa będzie na koszt podatnika
|
|
Zdaniem jakiegoś typa zapada się jezdnia od Kurowa do Jastkowa??? Nie zauważyłem, moim zdaniem to bardzo solidnie wykonana droga.
|
|
Autor powinien chyba dodać, że ten beton to będzie cementowy a nie asfaltowy jak to zazwyczaj do tej pory było. O tym czy lepsza jakość zapewne zdecyduje wykonanie a zbyt wielkiego doświadczenia w tej konstrukcji raczej nie mamy, podobnie jeżeli chodzi o trwałość także na rewelacje bym nie liczył. Zależy ona głównie od jakości wykonania i utrzymania zimowego a nasze solenie (NaCl) na beton cementowy działa jak "rozpuszczalnik". Jedynie z tym budulcem mogę się zgodzić, chociaż i to nie do końca. Wszystko zależy od tego skąd Budimex będzie brał cement, wcale nie jest powiedziane, że to będzie krajowy. Natomiast beton asfaltowy i tak głównie składa się z krajowego kruszywa różnych frakcji a asfaltu to tam jest chyba z 5 lub max 7% a i ten pochodzi z naszych rafinerii.beton asfaltowy? beton cementowy? to jakis konkurs na głupote roku? |
|
Potwierdzam są odcinki gdzie są już dołki a w nich wyrzuca do góry to jest miejsce w stronę do lublin na pierwszych 3 km w ogóle nie równo pierwsze mostki dołki później po 5 km przed zjazdem do BP i przed zjazdem na nałęczów potem przed zjazdem na starą drogę do bidy 3 km doły katapulta i tam gdzie robili rzeczkę znowu się zapada katapulta w drugą stronę trochę lepiej ale też są miejsca gdzie wyrzuca pozdrawiam wykonawców tej drogi ale jest lepiej niż na A -4 która ciągle jest w remoncie
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|