Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
aron napisał:
Dokladnie! Pora aby Przewozy Regionalne zareklamowaly polaczenie przez Deblin - prawie pusty pociag odjezdza okolo 20:00, i jedzie lacznie 3:21h za 19zl (ulgowy 14).
Oblesne wyludzanie dotacji przez PKP Intercity. Czas ich w ogole pogonic z Lublina i uruchomic przez wladze wojewodztwa i samorzady samodzielne polaczenia PKP Przewozy Regionalne, z normalnym rozkladem jazdy, i do Zamoscia, i do Chelma, i do Lublin Zemborzyce (pociag nad zalew jedzie 4 minuty!!!), i do Warszawy, i do Jeleniej Gory, i do Łukowa, i do Wlodawy, i do Hrubieszowa, i do Rawy Ruskiej itd. Potencjal jest ogromny, wojewodztwo na to stac. Wystarczy przestac w ogole dotowac PKP Intercity i przesunac ta kase do Przewozow Regionalnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bystrzyca nierentowna? To nie jest głupota, to jest poświadczanie nieprawdy za które można mieć zarzuty. Bystrzyca, szczególnie ta powrotna ile razy nią jeździłem tyle razy miała ponad 100% obłożenia. W weekendy za Oławą ludzie mieli już problem żeby usiąść, za Opolem - żeby w ogóle wsiąść. To jest nierentowne połączenie??? To jest próba sił między IC a Ministerstwem Infrastruktury, i my jesteśmy jej ofiarą. Wyrżnęli te połączenia żeby Grabarczyki i inne zobaczyły, że Icki nie żartują i nie ćwierkali jak poproszą o następne dotacje z alternatywą w postaci jeszcze lepszych składów do uwalenia. A Lublin padł tego sukinsyństwa NAJWIĘKSZĄ ofiarą dlatego, że my nie mamy alternatywy w postaci Interregio. Bo PR Lublin najzwyklej w świecie nie ma taboru na takie połączenia i nie ma cienia szans żeby go kupić (nie tylko że nas nie stać, ale ED74 już mają zaklepaną produkcję do 2011 r., 20WE z Nowego Sącza jeszcze nie jest produkowane a jak będą to Gdańsk i Warszawka będzie mieć pierwszeństwo w zamówieniach). Długodystansowych wygodniejszych kibli (=żółtków) ED72/73 nie mamy, odnowionych bip ani bohunów (żółte piętrowe wagony)nie dość że też nie mamy to fotele w bipach nie nadają się na długie trasy. Zwykły żółtek z plastikowymi siedzeniami to już kompletnie mija się z celem a jesteśmy tak przeraźliwie biedni że nawet na wymianę samych foteli w 4 jednostkach elektrycznych (tylu trzeba na utrzymanie obu kursów Bystrzycy) na takie którymi dałoby się jeździć długie dystanse nas nie stać. PR Wrocław też nam tego nie puści, bo ichniejsze PR mają tylko kilka odnowionych bip które już jeżdżą na wybrzeże, nie mają też lokomotyw (musieli oddać je Intercity) wskutek czego te pociągi muszą być ciągnięte przez towarowe lokomotywy ET22 za które PLK pobiera wyższe opłaty. KD? Oni mają dość problemów u siebie... Jesteśmy zatem w przysłowiowej d... Tak jak by bardzo chciało IC i Ney, jedyną alternatywą pozostaje IC Panorama przez Poznań za 142 zł 2. klasa do Wawy i potem do Lublina. Aj, zapomniałem że do Lublina dalej nie ma czym bo też wycięli...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pociagi regionalne w woj. lubelskim nie maja sensu ekonomicznego, bo to nie Wielkopolska gdzie ludzie ciesza sie ze maja pociag co 2 godziny do Poznania. U nas ludzie odzwyczaili sie dzieki busom od czekania i nie beda czekac 2 godziny na szynobusa Lublin - Zamosc tylko po prostu pojada busem ktory kursuje co 15 minut. Dlatego trzeba zlikwidowac wszystkie pociagi pasazerskie w woj. lubelskim, a w pierwszej kolejnosci te do Krasnika, Chelma i Terespola.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powodem problemow kolei na Lubelszczyznie sa: - podejscie prezydenta Zamoyskiego ktory twierdzi ze "zaborca wprowadzil koleje do Zamoscia, a ja je stad wyprowadze" - dzialania spolki PKP Intercity, dazace aby wyrwac maksimum dotacji od ministerstwa infrstruktury i samorzadow - nieudolne zarzadzanie PKP Przewozy Regionalne, ktore z powodu brakow taborowych nie jest w stanie zorganizowac przewozow kolejowych w regionie - idiotyczne rozklady jazdy, ktore powoduja, ze pociagi sa dla nikogo - nie jezdza w godzinach gdy istnieja potrzeby podroznych Jak to zmienic? 1. Oznajmic wszem i wobec podejscie i dzialania pana Zamoyskiego. Niech wyborcy sami ocenia. 2. - Zakazac prowadzenia przewozow spolce PKP Intercity na terenie wojewodztwa. - Przejac dworce i wymowic najem kas spolce PKP Intercity 3. - Uruchomic pociagi Lublin-Warszawa przy wspolpracy z KM (sklad Lublin-Deblin jedzie do Wawy Zachodniej, sklad Wawa-Deblin dojezdza az do Lublina, pociag zmieniamy w InterRegio) - Pozyskac tabor i odtworzyc pozostale polaczenia 4. Opracowac wraz z przedstawicielami samorzadow i mieszkancow sensowne rozklady jazdy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powodem problemow kolei na Lubelszczyznie sa: - podejscie prezydenta Zamoyskiego ktory twierdzi ze "zaborca wprowadzil koleje do Zamoscia, a ja je stad wyprowadze". - dzialania spolki PKP Intercity, dazace aby wyrwac maksimum dotacji od ministerstwa infrstruktury i samorzadow. - nieudolne zarzadzanie PKP Przewozy Regionalne, ktore z powodu brakow taborowych nie jest w stanie zorganizowac przewozow kolejowych w regionie. - idiotyczne rozklady jazdy, ktore powoduja, ze pociagi sa dla nikogo - nie jezdza w godzinach gdy istnieja potrzeby podroznych. Jak to zmienic? 1. Oznajmic wszem i wobec podejscie i dzialania pana Zamoyskiego. Niech wyborcy sami ocenia. 2. - Zakazac prowadzenia przewozow spolce PKP Intercity na terenie wojewodztwa. - Przejac dworce i wymowic najem kas spolce PKP Intercity. 3. - Uruchomic pociagi Lublin-Warszawa przy wspolpracy z KM (sklad Lublin-Deblin jedzie do Wawy Zachodniej, sklad Wawa-Deblin dojezdza az do Lublina, pociag zmieniamy w InterRegio). - Pozyskac tabor i odtworzyc pozostale polaczenia. 4. Opracowac wraz z przedstawicielami samorzadow i mieszkancow sensowne rozklady jazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aron, pociągów do Chełma nie zlikwidują gdyż jest to najczęściej uczęszczana trasa w woj. lubelskim oraz przebiega tam trasa łącząca Warszawę z Kijowem!!! a także ma on bezpośrednie połączenia dalekobieżne. Co do Terespola to się zgodzę. Co do Kraśnika to też będzie to skomplikowane gdyż przebiega tamtędy trasa Warszawa - Rzeszów/Przemyśl. Co do połączeń regionalnych to mogliby tylko 2 szynobusy do Stalowej Woli na dzień puszczać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale mi chodzi o likwidacje pociagów REGIONALNYCH a nie dalekobieżnych do Kijowa i Przemyśla.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...