Niech skontrolują złom jeżdżący na trasie Świdnik-Lublin. 3/4 tego złomu nadaje się tylko do kasacji.
|
|
W liczbie większej od dopuszczalnej stawiane są bezmyślnie fotoradary na drogach. Jako mieszkaniec Panstwa demokratycznego nie zgadzam się na bezmyślne karanie mandatami kwotowymi kierowców, którzy faktycznie nie jeżdżą samochodami....
|
|
"– Wciąż często stwierdzamy przewożenie pasażerów w liczbie większej od dopuszczalnej. Jest to stwarzanie sytuacji bardzo niebezpiecznej dla osób, zwłaszcza tych, które są przewożone na stojąco. W razie wypadku właśnie te osoby będą najbardziej poszkodowane. Do takich sytuacji nie może dopuszczać kierowca – dodaje naczelnik Adam Gorgol."
A może czas dobrać się do dupy urzędnikom tworzącym rozkłady jazdy nie zapewniające odpowiedniej ilości kursów albo odpowiedniej wielkości pojazdów?
|
|
pks moze jezdzic zlomami toz swoj swego nie udupi
|
|
Gorszy złom jeździ na trasach Lubartów - Lublin, te pseudo autobusy wyglądają jak puszka konserw leżąca w lesie. Smród spalin i strach by szyba nie poleciała komus na głowę.
|
|
A może krokodyle zajęli by się BUSIARZAMI - ZŁOMIARZAMI na trasie Świdnik Lublin ???
To co sie tu dzieje to tylko granat i szybko uciekać !!!
Ale w pewnie wszyscy maja w tym udziały, bo nigdy ich nie kontrolujuą i nie dostaja mandatów !!!
A to co jeździ, jak jeździ i ile jeździ - TRAGEDIA !!!!!
Ktoś dostaje nieźle w łapę i się nie czepia...
Ja tylko zapytam, JAK TE ZŁOMY dostaja co roku przegląd techniczny ?????
|
|
A może czas dobrać się do dupy urzędnikom tworzącym rozkłady jazdy nie zapewniające odpowiedniej ilości kursów albo odpowiedniej wielkości pojazdów?Rozkłady tworzą przewoźnicy,urzędnicy je tylko zatwierdzają.Tak jak i wielkość pojazdów zależy tylko od przewoźników.Są nastawieni na maksymalny wycisk kasy,więc nie podstawią więcej lub większego pojazdu tylko po to aby kilka kursów się zapełnił. |
|
Rozkłady tworzą przewoźnicy,urzędnicy je tylko zatwierdzają.Tak jak i wielkość pojazdów zależy tylko od przewoźników.Są nastawieni na maksymalny wycisk kasy,więc nie podstawią więcej lub większego pojazdu tylko po to aby kilka kursów się zapełnił.Więc za zatwierdzanie rozkładów, które nie spełniają warunków zapewnienia mieszkańcom transportu co należy do obowiązków zdaje się Starostw. |
|
Ludzie chcą się dostać do domu, dojeżdżam już kilka lat i wiem co to znaczy marznąć na przystanku albo stać w upał.
Może by ktoś o nas pasażerach pomyślał.
|
|
ITD plan wykonany za rok następna kontrola a centusie busami sory szrotami znowu będą narażać ludzkie życie takie kontrole powinny być dwa razy w tygodniu a jak ich nie stać na nowszy tabor to do łopaty dziury łatać....chyba że czekamy na następną rozpierduchę i będzie płacz i kontrole...
|
|
niech jeździ jak najwięcej złomów na trasie Lublin- Świdnik, lepiej jechać rozpadającym się złomem i siedzieć niż stać w takim busie, a jak połowę zezłomują to trzeba się będzie przesiąść na samochody, już teraz w 2 osoby nie opłaca się jechać busem
|
|
Ciekawe jak wypadły kontrole busów Biała Podlaska - Warszawa. Ostatnio kilka razy z nich korzystałem i byłem mile zaskoczony wygodnymi siedzeniami, choć z zewnątrz wyglądają przeciętnie. Tak więc chyba coś się poprawiło. A co do stylu jazdy to nie mam zastrzeżeń. Kierowcy jadą zgodnie z przepisami. Czasami widzę za to zachowanie innych kierowców samochodów osobowych, które łagodnie rzecz ujmując są bardzo prostackie. Jak na przykład wystawianie środkowego palca podczas wyprzedzania, albo tworzenie niebezpiecznych sytuacji, takich jak wyprzedzanie na czwartego.
|
|
busiarze jeżdżą bardzo szybko dlatego że wożą ludzi
|
|
DO MIKI
To co mówisz jest całkowicie niemożliwe. ITD ma narzucone określone plany kontroli ( w tym przez UE) a autobusy to tylko 12% całości kontroli. Nie można zatem skupiać się jedynie na autobusach bo cała reszta będzie leżeć ( nadzór nad pojazdami ponadnormatywnymi, kontrola przewozu rzeczy a w tym kontrola zezwoleń, towarów niebezpiecznych, odpadów, zwierząt, ATP, czy też setki skarg od pasażerów, przedsiębiorców czy kogokolwiek, na które jest również obowiązek reagować). Autobusy to nie wszystko. Pozdrawiam
|
|
Niech skontrolują złom jeżdżący na trasie Świdnik-Lublin. 3/4 tego złomu nadaje się tylko do kasacji.KAPUCHA ? |
|
Do ~Croc. Nie do końca mnie przekonałeś ,jestem zawodowcem i widzę tą aktywność ITD bezcelowe wycieczki tu i tam piszę o lubelskich bezcelowe postoje w zakamarkach niczemu nie służące mała znajomość przepisów przewozowych a ADR to ciemna magia gdyby nie stosy teczek to by zginęli ale po co się przepracowywać radary wykonają złotą robotę a nie po to powołano ITD żeby się zachowywali jak święte krowy KIEROWCY CIĘŻKO TYRAJĄ NA WASZE WYSOKIE ZAROBKI więc trochę uczciwości i do pracy kontrole w firmach wyeliminować kaskaderów aby inni kierowcy i ludzie jadący z nimi mogli szczęśliwie dotrzeć do pracy lub domu inni pracowali na wasze studia więc troszeczkę uczciwośi pozdrawiam. Inspektor powinien 5 lat pojeżdzić zawodowo na ciężkim sprzęcie wtedy by był zawodowcem a nie teoretykiem i powąchał czym pachnie ta praca wtedy zrozumiał co to oznacza bo regułek można się nauczyć na pamięć a należało by to zrozumieć jeszcze raz pozdrawiam..
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|