Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miało być ekspresowo, a jest druga Kołbiel – cd.

Utworzony przez R.E.M, 5 czerwca 2013 r. o 08:27 Powrót do artykułu
No w sumie racja. Kilka razy jechałem tą trasą w różnych porach i na korki nie trafiłem, co najwyżej 5 samochodów przede mną.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po więc ekspresówka? Przecież chodziło o to, by rozładować ruch; ZWŁASZCZA wtedy gdy natężenie ruchu jest najwieksze. Czy ktoś w ogóle pomyślał o tym, że samochody muszą jakoś wjechać/zjechać z tego odtrąbionego jako najwiekszy sukces ludzkości kawałka asfaltu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No w sumie racja, lepiej nie używać drogi i nie stracić gwarancji. Niech będzie bezużyteczna. "40-tonowe tiry zniszczą nawierzchnię podczas zawracania ..... to z czego ona jest? Kto buduje drogę ekspresową, która może się rozpaść pod naciskiem ciężarówek? No przepraszam, ale żal ...   W czym lepsza jest w takim razie przyszła ekspresówka do Piask? Przyszła bo obecnie ciągle nią nie jest. Mimo że w budowie, to tam nie ma problemu z przejeżdżaniem ciężarówek z jednego pasa na drugi, co usprawnia ruch i nie utrudnia prac budowlanych. W czym tkwi różnica?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"40 -tonowe tiry mogłyby zniszczyć nową nawierzchnię" To niech lepiej ludzie stoją w korkach bo przecież za kilka miesięcy i tak tiry pojadą tą drogą więć jej nie zniszczą? Łatwiej poprwaić kawałek drogi -ale jak zbudowana skoro ma się niszczyć?- i dać ludziom dogodny przejazd niż zrobiono dwa wąskie gardłą. Dyrekcja dróg  nie mysli.Pomysł redakcji byl dobry.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga jest na gwarancji... A wiec do poprawki te cholerne nierownosci trzesienia podczas jazdy...   Niech oddadza dwa odcinki razem, ale nie metoda ukrainska, ale normalna, europejska...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
deb***izm, deb***izm i jeszcze raz deb***izm. Słowa i myśli kierowców. A "wadza drogowa" (spec. tak piszę) jest od formalności. Czy w tym kraju jest jakaś prawdziwa WŁADZA?. Śmiem twierdzić że nie.Sprawą już powinien zająć się Rzecznik praw obywatelskich, Wojewoda, Szef sztabu kryzysowego. To co się dzieje na drogach to nie tylko wina "kierowców bez wyobraźni" ale głównie tzw. "D E C Y D E N T Ó W" którzy decydują na papierze jak ten i inny "olewajek" których gó . ..o obchodzą; bezpieczeństwo, płynność ruchu na drodze nie mówiąc o stratach jakie ponosimy wszyscy którzy muszą jeździć tymi drogami. A przecież te drogie drogi są budowane za nasze pieniądze, nie za unijne jak się nie którym wydaje (Unia to My).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Debile to wy jestescie. Wyraznie podana jest informacja "podczas nawracania" chodzi o przeciazenia miedzy osiami ciezkich naczep wlasnie w trakcie nawracania a nie przejezdzania miedzy pasami czy innymi manewami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I w czym problem? Ciężarówki mogą jechać starym zjazdem, a osobowe zawracać. Myślcie Nalewajko - to nie boli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli ruch tirów jest jedynym problemem z zastosowaniem propozycji redakcji, to można propozycję redakcji zastosować tylko do samochodów osobowych (ograniczenie dla ciężkich samochodów). Ruch samochodów ciężkich odbywałby się wg dotychczasowych zasad. W czasie największego nasilenia ruchu rozwiązanie byłoby praktycznie tożsame z propozycją redakcji ( ciężkie samochody nie jeżdżą). W dni powszednie teżpłynność byłaby większa niż w rozwiązaniu dotychczasowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w pełni popieram , nie rozumiem też czemu nie ma bezkolizyjnego zjazdu , lub czemu od razu nie było sygnalizacji zamontowanej - odbiory opóźniały się o kilka miesięcy , więc w tym czasie można było coś z tym zrobić zamiast tego p . nalewajko kilka dni przed otwarciem ostrzegał "przed zjazdem mogą się tworzyć zatory " co oznacza , że oni wiedzieli , że tak będzie i mimo to pozostali bezczynni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w pełni popieram , nie rozumiem też czemu nie ma bezkolizyjnego zjazdu , lub czemu od razu nie było sygnalizacji zamontowanej - odbiory opóźniały się o kilka miesięcy , więc w tym czasie można było coś z tym zrobić zamiast tego p . nalewajko kilka dni przed otwarciem ostrzegał "przed zjazdem mogą się tworzyć zatory " co oznacza , że oni wiedzieli , że tak będzie i mimo to pozostali bezczynni
Znowu pewnie dostał KTOŚ zegarek za takie rozwiązanie, a nie inne,wszystko na łapówkach się kręci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja bym powiedział , że to kwestia braku logicznego myślenia - mogli wcześniej postawić sygnalizację lub zrobić lepszą organizację zjazdu a zamiast tego jest coś w stylu oj jakoś to będzie - ludzie poczekają do jesienie , stali w korkach tyle lat(przed kurowem i na trasie kurów -lublin) to jak postoją jeszcze kilka miesięcy to nic się nie stanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NALEWAJKO TY PEDALE!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NALEWAJKO TY PEDALE!!!!!!!!!!!
 
NALEWAJKO TY PEDALE!!!!!!!!!!!
Sernik ! Ty cwelu :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...