Chciałbym zwrócić autorowi artykułu uwagę na jedną bardzo ważną rzecz a mianowicie pociągi do Kołobrzegu będą się składały z wagonów przedziałowych 1 i 2 klasy a nie jak jest napisane w artykule, że będą obsługiwane przez składy bezprzedziałowe!!
|
|
Gratulacje w końcu jakieś postępy z Roztoczem tylko szkoda że dopiero teraz jak skończyłem swa podróż po Lubelszczyznie i przeniosłem sie dalej ale i tak ciesze sie
|
|
Bezprzedziałowym do Kołobrzegu ? Czy ktoś ma zamiar jechać trupem EN57 tyle godzin ? Powodzenia !!
|
|
Pociągi do Kołobrzegu będą zestawione z wagonów 1 i 2 klasy, oczywiście wagony będą posiadały przedziały.
|
|
ale z rowerem na Roztocze nie pojedzie, niestety
|
|
Autobusy szynowe SA134 są przystosowane do przewozu rowerów.
|
|
Wszystko jasne |
|
ale super, nie wspominając ,że na weekendy rower za 1 zł w Przewozach Regionalnych. PR- gratulacje!
|
|
ile wchodzi ? |
|
Wagony bezprzedziałowe nie oznaczają składów EZT. Takie wagony - bezprzedziałowe - kursują na trasie Rzeszów-Warszawa (Przewozy Regionalne). Być może do Kołobrzega puszczą podobne. http://img90.imageshack.us/img90/7576/wagonybezprzedzialowe.jpg |
|
Ale oczywiście nikt nie pomyśli, że na taką długą trasę warto by puścić jakąś kuszetkę. Sami sobie siedźcie przez tyle godzin. Ciekawe, czy w moim wieku też usiedzicie z bolącym kręgosłupem. |
|
Moim zdaniem: szynobus zamiast stać w Zamościu kilka godzin,to powinien jechać aż do Hrubieszowa-i to było by ciekawe,bo chyba sporo osób mieszkających między Zamościem a Hrubieszowem skorzystało by z tego połączenia oraz w Zamościu w okolicach ulic: Partyzantów/Wyszyńskiego/Peowiaków powinni zrobić przystanek dla szynobusu.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|