Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Lekarze i nauczyciele powinni zarabiać masę kasy, ponieważ są to niezbędne i bardzo odpowiedzialne zawody wymagające wysokich kwalifikacji. To, że do szkół pcha się wiele miernot, a lekarze czasem umywają ręce, to inna sprawa. Ale nie mam nic przeciwko wysokim zarobkom lekarzy, tak powinno być (nie,nie jestem lekarzem, moi rodzice też nie).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pokaż lekarzu co masz w garażu,w tym poj..nym kraju oni, sędziowie i prokuratorzy to najbiedniejsza grupa społeczna i dlatego te środowiska są darzone takim szacunkiem przez społeczeństwo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam siostrę lekarkę, kilka lat pracuje w zawodzie. I tak pensję zasadniczą za 8h pracy dziennie, ma ok. 3200 brutto. Jak na lekarza po tylu latach pracy i odpowiedzialności za ludzkie życie to śmiech na sali. Oczywiście, z racji tego że ma 8-10 miesięcznie dyżurów popołudniami i w weekendy (przez kilka lat tak dzień w dzień to masakra), to łącznie ma ok. 6000 brutto miesięcznie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A doliczamy do tego to co dostają lekarze od pacjentów? dodatkowo prywatną praktykę lekarską?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz