Zlatan Ibrahimovic de agent van zijn positief gestemd over de Cristiano Ronaldo voetbalschoenen 2012 [/B]WISSELSTROOM Milan spits kan zijn overstap totaal naar Rome St-Germain in de nabije toekomst. De ambitieuze Franse ploeg gedaan de ondertekening verbonden met Zuid-Amerika tegenstander Thiago Silva op woensdag, samen met Ibrahimovic zou in de Cristiano Ronaldo voetbalschoenen 2012 [/B]nabije toekomst door eenvoudigweg aan te sluiten op uw huisdier. Agent Mino Raiola gedeeld met L'Equipe: "Iedereen vraagt me af of de 90 en ook 99% gedaan Toch zijn deze vormen van deel beoordelingen niet me interesseren.. "In onze gedachten, je hebt een hoofd te bieden, en ook u niet. Helemaal niets is het betrekken van. "Vandaag de Cristiano Ronaldo voetbalschoenen 2012 [/B]dag is helemaal niets nog niet voltooid zal ik blijven uitvoeren, dat gaan mijn echtgenote en ik blijven bestaan op een plaats:.. In een contract, zo ongeveer elk detail is heel belangrijk Toch leuk vinden als meer anticipatie in een contract te slagen, samen met. PSG. Dat weekend is een periode die bestemd zijn voor manifestatie. ".    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz