Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Szykują objazd dla pociągów z Lublina do Warszawy. Wymieniają tory, opracowują rozkład

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 listopada 2016 r. o 09:29 Powrót do artykułu
Po zakończeniu wszystkich prac o łącznej wartości prawie 110 mln zł pociągi pasażerskie z Lublina do Łukowa pojadą z prędkością 100–120 km/h – deklaruje przedstawiciel Polskich Linii Kolejowych. CO WY SOBIE Z polaków jaja robicie z jaka predkością?To po co remontować jak i tak gów....!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dlaczego te pociągi nie pojadą od Łukowa do Pilawy i dalej do stolicy tylko na siłę są kierowane przez Siedlce.Czas pasażerów dla PKP się nie liczy panie rzeczniku?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A gdzie obiecywany drugi tor i elektryfikacja 30-stki na całej długości? Apotem pieniądze zostaną zwrócone do unijnej kasy bo nikt nie potrafił ich wykorzystać na czas w racjonalny sposób.Co pan na to panie rzeczniku?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Linia do Łukowa nie jest przystosowana do wielkich prędkości. Chodzi przede wszystkim o promienie i profile łuków, a także o liczne skrzyżowania z lokalnymi i polnymi drogami, które są przecież drogami publicznymi. Chcąc dostosować tę linię do większych prędkości trzeba by ją praktycznie zbudować od nowa, a to kosztowałoby nie 110 mln zł, tylko jakieś dwa zera więcej. Wydawanie takiej kasy mija się z celem, gdyż utrzymywanie tej linii nie ma ekonomicznego uzasadnienia. Stacje Parczew, a przede wszystkim Radzyń są oddalone od tych miast, a pociąg na dystansie Lublin - Łuków robi aż 111 km, podczas gdy odległość pomiędzy tymi miastami wynosi ok. 90 km. Zresztą nie czarujmy się - w Polsce nigdy nie będzie kolei o standardzie TGV.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bedlno Radzyńskie a nie Bedlno Podlaskie. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może dlatego, że odcinek Warszawa-Pilawa też będzie remontowany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że linii z Lublina do Łukowa nie zaplanowali na całej długości jako dwutorowej, zelykrtyfikowanej i dostosowanej do prędkości 160km/h. Skróciłby się wtedy czas przejazdu i wzrosłaby atrakcyjność połączeń.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z pociągami do Wrocka, Krakowa i Katowic też przez Łuków. Nie Blizej było by przez Kraśnik?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przez Łuków, bo dalej przez Warszawę są połączenia, jakby nie patrzeć Warszawa to miejsce do którego i z którego pociągi najłatwiej dojeżdżają do Wrocławia, Krakowa i Katowic. I najszybciej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wogule jakby zainwestować w linie 30 w tym elektryfikacja jej, to łatwiej i prościej dojechać do Warszawy z Lublina przez Łuków niż stara trasa przez Dęblin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłoby miło jakby ktoś pomyślał o linii kolejowej Lublin - Biała Podlaska. Z pewnością ułatwiłoby to życie wielu studentom jak i również osobom pracującym chcącym się przemieszczać na tej trasie. Firmy "busiarskie" często podstawiają busy. które nie nadają się do jazdy. A w okresie świątecznym lub długich weekendów jest jedna wielka masakra. Milej byłoby jechać pociągiem bez aż takiego tłoku i w o wiele lepszych warunkach :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tomek napisał:
Szkoda, że linii z Lublina do Łukowa nie zaplanowali na całej długości jako dwutorowej, zelykrtyfikowanej i dostosowanej do prędkości 160km/h. Skróciłby się wtedy czas przejazdu i wzrosłaby atrakcyjność połączeń.
moze jeszcze pendolino? poco na ta wieś taka linia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pendolino... kto wie może kiedyś, tyle że to linia elektryczna potrzebna. Wystarczy że 30 będzie udrożniona, wtedy i do Białej z Lublina będzie się dało dojechać pociągiem w lepszych warunkach niż bus, i w granicach 1:50 - 2:00.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego pociągi nie będą się zatrzymywać w Radzyniu Podlaskim (stacja Bedlno Radz.) ?!! bo się nie opłaca bo dojazd 7 km od Radzynia - to lepiej, żeby osoby z Radzynia kursujące do Warszawy (studenci i nie tylko ) jeździli - bo nadal jeżdżą - do stacji Łuków...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do której, co zapomniałem dodać, jest aż 30 km... to jest jakiś skandal...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo panie kolego przez Siedlce prowadzi wyremontowana LK2. Łuków - Siedlce ma dozwoloną prędkość 120 km/h a Siedlce - Warszawa - 160 km/h Na odcinku do Pilawy (LK12) jest max 50 km/h i potem LK13 100 km/h do Mińska i 160 km/h do Wa-wy albo 100 km/h LK7 przez Otwock.   Mi wychodzi z tego jakieś 45 minut przez Siedlce i jakieś 1,5 godziny przez Pilawę/Otwock - a więc Mocium Panie - czas się liczy. Czas !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Łuków - Siedlce zdaje sie tez pod 160 dla osobówek podchodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
papierosy caro i bilet do Bedna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RADZYN JEST ODDALONY 8 macha od stacji ! Zas PARCZEW LEZY NA TERENIA MIASTA CIOLY !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...