Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Od ul. Turystycznej w stronę lotniska powstał teren aktywności gospodarczej i ceny za działkę mocno poszybowały w górę firmy. Jak bo zaczęły się tym terenem interesować firmy. Jak mieszkańcy sprzedają swoją ziemię za grube pieniądze to chwalą się, że teren AG, a jak już sprzedadzą ziemię to ciężarówki im przeszkadzają????? A jak te firmy mają towar niby dowozić??????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy twarde dane od operatora viaToll są tak samo wiarygodne jak twarde dowody ministra "Mniej niż zero"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie Spiczyn a gdzie Turystyczna. Ludzie weźcie się w kiepełę klepnijcie. Spiczyn to mógł ograniczyć ruch do Łęcznej albo do Bogdanki od strony Lubartowa. Ale nie z obwodnicy do Turystycznej! Panie redaktorze proponuję zapoznać się z mapą drogową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już dawno temu wiadomym było, że ruch samochodowy - ciężarowy należało wyprowadzić z Lublina do Łęcznej i Puchaczowa, ul.Mełgiewską i dalej koło lotniska Lublin w Świdniku. A tak mamy co mamy, zainteresowani wiedzą co mam na myśli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od ul. Turystycznej w stronę lotniska powstał teren aktywności gospodarczej i ceny za działkę mocno poszybowały w górę firmy. Jak bo zaczęły się tym terenem interesować firmy. Jak mieszkańcy sprzedają swoją ziemię za grube pieniądze to chwalą się, że teren AG, a jak już sprzedadzą ziemię to ciężarówki im przeszkadzają????? A jak te firmy mają towar niby dowozić??????
Jakie towary? 3 km dalej jest doskonały wjazd ul. Mełgiewską. Też można wszędzie dotrzeć a jak sądze Mełgiewska jest lepiej przygotowanan na przyjęcie zwiększonego ruchu ciężarówek niż Turystyczna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
teraz będą robić plany? przecież był na to czas przed wprowadzeniem opłat, przecież to nie jest pierwszy przypek w Polsce tylko reguła
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ciężarówki rzeczywiście omijają płatną obwodnicę to proponuję wprowadzić opłaty na Turystycznej i SP PRACY...:).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
krańcową jadą dzień i noc to jak żyć panie prezydencie Żuk no jak?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ja też zacznę protestować!!! Mi tez pod oknami jeżdżą dzień j noc. Ulica nierówna, tłuką się, dudnią! I mieszkam w Śródmieściu a nie na wylotówce z miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmieją się niektórzy że na wygwizdowie mieszkam, że to "koniec świata" ten węglin. Wyglądam przez okno i mam pola, las, nierzadko jakaś sarenka czmychnie, tudzież lisek albo zając. A Wy mieszkajcie sobie w wojewódzkim mieście Lublin i liczcie tiry przez okno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdyby nie jeździły to mieszkańcy by protestowali, że za cicho i nic się nie dzieje :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmieją się niektórzy że na wygwizdowie mieszkam, że to "koniec świata" ten węglin. Wyglądam przez okno i mam pola, las, nierzadko jakaś sarenka czmychnie, tudzież lisek albo zając. A Wy mieszkajcie sobie w wojewódzkim mieście Lublin i liczcie tiry przez okno.
Zapomniałeś o dziku, czyli... o kim?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wysiedlić mieszkańców na ukrainę i po kłopocie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto wprowadził opłaty na obwodnicy??? Opłaty powinny być za wjazd do miasta a nie za omijanie miasta. Obwodnice powinny być wolne od opłat, a urzadzenia do naliczania na tych ulichach gdzie powstał wzmożony ruch po wprowadzonych zmianach. (NAjlepiej wszystkie dojazdy do miasta od oboddnic tj. Spółdzielczości Pracy - Elizówka, Turystyczna, Mełgiewska, Tysiąclecia, Solidarności, no wszystkie tu gdize pchaja sie TIRy) to jedyny logoczny sposó na to by jeździli obwodnicą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od wiaduktu na Solidarności do Łęcznej jest tyle samo kilometrów jadąc na expesówkę co przez Turystyczną,nie wiem po co jechać na Turystyczną osobowym i narzekać na wielość świateł i korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kretynizmem jest budować w mieście, na osiedlach markety zaopatrywane przez tiry i obwodnicę, która ma służyć głownie samochodom osobowym. W mieście powinny być mniejsze sklepy zaoptrywane przez dostawczaki wielkości busów, a markety, centra logistyczne powinny być na obrzeżach miast, tak aby można było do nich dojechać wprost z obwodnicy. Tymczasem nasz ratusz na coraz większy hałas w mieście nic nie poradzi bo przecież sam wydał pozwolenia na budowę marketów między blokami. Po mieście jeżdżą tiry, a co jakiś czas dla zamydlenia oczu ukazuje się artykuł o tym, że radni radzą jak wyprowadzić tiry z miasta. Brak spójnej polityki, brak racjonalnego planu zagospodarowania przestrzennego, brak zwykłej logiki. I tak lada chwila pomiędzy Bronowicami, a blokami na Felinie powstaną kolejne zakłady, do których będzie dojeżdżać kilkanaście tirów dziennie, a za tymi zakładami nadal będzie stawiać się bloki mieszkalne. Banda idiotów. Jeszcze dla urozmaicenia krajobrazu i powietrza powstanie pod oknami spalarnia odpadów Megatemu i spalarnia biomasy Tergo Power. Takich mamy mistrzów rządzących naszym miastem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wszystko jest wina w tym, że nia ma obowiązku jazdy TIR- ów obwodnicą tranzytem. I tyle w temaci. Ja sam jakbym miał płacić to wolałbym tańsze rozwiązanie, czyli przejazd dawną al. Tysiąclecia niż obwodnicą. Proste i logiczne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autostradę Wolności A2 z Warszawy do Terespola wybudować, podobno to też Lubelskie.Ile tam pieniąchów do pobrania. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...