a będą jeszcze jakieś zmiany tras, czy to co zostało ustalone 1 Marca jest już ostateczną ostatecznością? Np. mała zmiana linii 152 ze 157. 152 jechałoby z Poręby przez JP II, Nadbystrzycką i dalej bez zmian, a 157 do pętli Zana Leclerc jechałoby prze JP II, Filaretów i Zana do Leclerca, taka zamiana nie zaburzyłaby postulatów ustanowionych 1 Marca.
|
|
Śmieszne to ZTM, robi zmiany jak chce nie słuchając mieszkańców Lublina, co tam konsultacje urzędasy z ZTM-u wiedzą lepiej. :-/
|
|
Powinni zwiększyć częstotliwość lini 8. Bardzo dobre połączenie centrum z Mariną.
|
|
Dla Kogo jest linia 30 - no bo nie dla pasażerów PKP ? Np. Pociąg z Katowic ( przez Warszawę ) przyjazd do Lublina 18.03 a ten śmieszny pojazd pusty odjeżdża 18.02 - kpina ?? Kursy co pól godziny -Nie - co najmniej co 15 min.!!!
Linia 158 - dodatkowo 1 kurs rano więcej co godz. tak aby można zdążyć w okolice Łęczyńskiej/Lotniczej na 7.00 do pracy !
|
|
20-tka w sobote prosze o 23.oo do jastkowa
|
|
A skąd pasażer wysiadający z pociągu w Lublinie wie ,ze na końcu tunelu jest wyście ( brak oznakowania ) i tam wsiądzie np. do T151 ??? Po prostu 30 jeździ tak rzadko ( co pól godz. ) ,ze na Lipową , Krakowskie i AL.Racławickie ani student ani turysta nie dojedzie - 0 synchronizacji z rozkładem jazdy PKP !!!
|
|
Brakuje połączenia politechniki ze Sławinkiem oraz połączenia politechniki z Dworcem PKP, Czuby( Os. Widok i Os. Poręba) nie mają połączenia z Felinem, Osiedle Choiny nie ma połączenia z Czubami. Nowy Świat potrzebuje nowej linii na Czuby i Centrum, potrzeba więcej autobusów przegubowych na inne oblegane linie( nie tylko 10, 18, 26, 31, 57) np. na 14, 15, 39, 32, 40 do obsługi przez nie chociaż po części. rejon Węglarza/ Ponikwoda zasługuje na nową linię. -Jak widać jest co zmieniać, zmian można byłoby wypisywać mnóstwo, ale trzeba to dostrzec, bo im lepsze połączenia komunikacji miejskiej tym większa szansa, że ludzie opuszczą swoje samochody i lepiej dostrzegą komunikację miejską. Trzeba być otwartym na zmiany!
|
|
Wiecej kursów linii 5 i niech ztm wyszkoli kierowców bo często kierowcy nie znają trasy i pytają się pasażerów jak mają jechac
|
|
Kiedy wreszcie 45 będzie miało stały końcowy przy Metalurgicznej ???? szczególnie w soboty i niedziele....Przecież tam w strefie ekonomicznej pracuje się non-stop !!!!
|
|
Brakuje połączenia politechniki ze Sławinkiem oraz połączenia politechniki z Dworcem PKP, Czuby( Os. Widok i Os. Poręba) nie mają połączenia z Felinem, Osiedle Choiny nie ma połączenia z Czubami. Nowy Świat potrzebuje nowej linii na Czuby i Centrum, potrzeba więcej autobusów przegubowych na inne oblegane linie( nie tylko 10, 18, 26, 31, 57) np. na 14, 15, 39, 32, 40 do obsługi przez nie chociaż po części. rejon Węglarza/ Ponikwoda zasługuje na nową linię. -Jak widać jest co zmieniać, zmian można byłoby wypisywać mnóstwo, ale trzeba to dostrzec, bo im lepsze połączenia komunikacji miejskiej tym większa szansa, że ludzie opuszczą swoje samochody i lepiej dostrzegą komunikację miejską. Trzeba być otwartym na zmiany!Racja, na 32 potrzebny przegubowiec, bo często nim jeżdżę i ludzie się ledwo w nim mieszczą |
|
Dla Kogo jest linia 30 - no bo nie dla pasażerów PKP ? Np. Pociąg z Katowic ( przez Warszawę ) przyjazd do Lublina 18.03 a ten śmieszny pojazd pusty odjeżdża 18.02 - kpina ?? Kursy co pól godziny -Nie - co najmniej co 15 min.!!! Linia 158 - dodatkowo 1 kurs rano więcej co godz. tak aby można zdążyć w okolice Łęczyńskiej/Lotniczej na 7.00 do pracy !POD PKP ROZKŁADU NIKT NIE USTAWI BO TAM ZMIANY SĄ CO CHWILĘ POMIJAJĄC NOTORYCZNE KILKUNASTU MINUTOWE OPÓŹNIENIA. TYLE W TEMACIE . |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|