z każdym kolejnym takim artykułem robicie coraz większy burdel.
Zróbcie po prostu zwykłą tabelkę, rozbijcie wszystkie 53 wozy
na poszczególne partie - z jednej strony piszcie kiedy każda
z nich miała dojechać, a z drugiej kiedy faktycznie dojechały.
I może w końcu będzie przejrzyście, bo po 10 takich artykułach
i dziesięciu, które jeszcze są nieopublikowane coraz większy bałagan.
|
|
Ciekawy jest fakt że autosany to prototypy i psują się nawet podczas szkoleń kierowców na zajezdni(ostatnio w 15 chłopa pchali autobus bo się zepsuł ) a z kilkunastu sztuk do Lublina dotarło raptem 4 .To ZTM sobie wymyślił że MPK ma płacić za dzierżawę autobusów pieniądze do ZTM (prywaciarzom nie dadzą bo prywaciarz nie jest głupi) gdzie pieniądze na zakup wykłada miasto a ZTM oraz MPK to firmy miejskie to śmierdzi na kilometr aferką.
|
|
Niestety ale ze wszystkich operatorów km w lublinie, MPK jest w uprzywilejowanej pozycji. Można się było spodziewać, że zarówno Sancity jak i Citaro będą przekazywane do użytku MPK. Tak samo będzie pewnie przy okazji projektu rozbudowy trakcji za kilka lat i przy okazji zakupu ok 100 autobusów i 80 trolejbusów. Szkoda, że tak się dzieje bo MPK od lat ma pasażerów w d..., a i tak żadne kary im nie grożą i do tego co jakiś czas wymienia im się tabor na nowszy. Jestem ciekaw czy ZTM będzie kontrolował włączanie klimy przez kierowców MPK bo jak tą sprawę oleje to może w 30% pojazdów będzie ona działać. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|