****
Ostatnio edytowany 14 kwietnia 2011 r. o 15:34
|
|
****
Ostatnio edytowany 14 kwietnia 2011 r. o 15:34
|
|
rozumiem, że [***] też mózg, który masz na poziomie [***]... Ostatnio edytowany 28 kwietnia 2011 r. o 13:31
|
|
przecież spuściłem wodę, a ty jednak się wydostałeś z tych głębi. Cud!!!!!! |
|
Tu jest w lepszej jakości:
Ostatnio edytowany 14 kwietnia 2011 r. o 15:35
|
|
A ja nie mogę się doczekać dostawy autosanów, które mpk jako pierwsze na świecie odważyło się zamówić. Mam dziwne przeczucie, że będzie to sukces na miarę śmigających jak widmo trolejbusów maz, ktore mpk tez eksperymentalnie zamowilo...
|
|
No i dobrze. Lublin, Gdynia i Tychy to 3 jedyne miasta w Polsce gdzie jeżdżą trolejbusy. Widocznie w setkach innych miast się nie opłaca.
|
|
MPK nie zamówiło Autosanów, zrobił to ZTM, nie pierwszy na świecie bo pare mniejszych miast kupiło już ten model tylko w b. małych ilościach a Lublin kupił je pierwszy co najwyżej w tej skali, i nie pierwszy Autosany, a konkretnie te nowe miejskie San City bo przecież tysiące innych Autosanów jeżdżą po Polsce i świecie, a samo MPK Lublin eksploatowało już pojazdy H9-35 w większej ilości w latach 1976-1984 oraz wcześniej ich poprzedników - Sany, ponadto MPK nie zamówiło nigdy trolejbusów MAZ, myślało jedynie o produkcji trolejbusów na podwoziu tego producenta, ale zrezygnowało gdy firma Medcom (producent napędu) związała się umową wyłączności z Solarisem, jedyny jeżdżący po ulicach Lublina trolejbus MAZ, został kupiony jako nadwozie autobusowe i zmontowany w MPK na PRÓBĘ, przy użyciu napędu firmy Medcom, która dopiero później związała się umową wyłączności z Solarisem,30 Solarisów które teraz kupiło MPK ma jednak napęd Skody z którym również współpracuje Solaris, co w pewien sposób wymusiło MPK. To tak w skrócie i ogólnie aby nie miotać głupotami ludziom w głowach.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|