Nareszcie!
|
|
Najlepsze autobusy na świecie. W lecie super przewiewiewne w zimie fakt upalnie w nich nie było, ale niestety te nowe juz nie maja takiej duszy jak ikarusy
|
|
Czas najwyższy. Miło było, ale cóż dzisiejsze wymagania wśród pasażerów są inne...
|
|
WIELKA SZKODA, TO JEDYNE AUTOBUSY W LUBELSKIM MPK Z NATURALNA KLIMATYZACJA!
NIE MA NIC PRZYJEMNIEJSZEGO JAK JAZDA IKARUSEM W LETNIE UPAŁY!!!!
ZAL.....
|
|
bez kitu, jedyne przewiewne :-) bo w tych "nowych" to tragedia, a jak wejdzie smierdziel to już wogóle nie do wytrzymania :/
|
|
ej no, bardzo lubiałem te autobusy ;( w lecie jak się jeździ to miało to swój klimat ;( szkoda..
|
|
Jest nawet grubszy event na facebooku z tego powodu: http://www.facebook.com/events/426254920741296/
|
|
i jeszcze takie wygodne siedzenia miały ...........
|
|
Kiedys jeden z nich o malo mnie nie rozjechal, ale ogolnie w porownaniu z obecnymi "puszkami na sardynki" zdecydowanie lepsze glownie dzieki tej "naturalnej wentylacji" , ale rowniez dzieki przestronnemu wnetrzu - nawet kiedy w przejsciu staly dwa rzedy ludzi to dalo sie przejsc przez specjalnego "robienia lokciami", w obecnych Manach, Neoplanach, Solarisach przejscia sa zdecydowanie wezsze. Czapki z glow przed Ikarusem i wegierskimi konstruktorami!
|
|
A stare Jejcze ogórki,to było to ,przegubowce ,uwaga zachodzi 1m,w harmonii,było klawo bo było widać nawierzchnię ulicy.A teraz do du..y z tą techniką.
|
|
A stare Jelcze ogórki,to było to ,przegubowce ,uwaga zachodzi 1m,w harmonii,było klawo bo było widać nawierzchnię ulicy.A teraz do du..y z tą techniką.
|
|
Świetny autobus. Przestronny, dużo miejsca, super wentylacja...a to, że głośny i mocno trząsł...wolałbym w lecie wsiąść do tego ikarusa niż do mało wentylowanego nowego przegubowca. Szkoda...
|
|
Kocham ten jęk mostu do tego ten silnik, wrażenia jak najbardziej pozytywne, fajne autobusy, 4-6 milionów kilometrów mają za sobą.
Autobusy odporne na wandali.
Mam nadzieję, że jednego przegubowego na pamiątkę zostawią i będzie na następne pokolenia.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|