Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Koparka nocuje w Zalewie Zemborzyckim

Utworzony przez Ja nie jestem nauczycielem, 27 kwietnia 2009 r. o 19:30 Powrót do artykułu
Jakoś nie wierzę temu Panu Janowi. Zdecydowanie więcej skażone będzie środowisko gdy koparka będzie codziennie wjeżdżała i wyjeżdżała na brzeg. Nie mówiąc o spalinach które w trakcie tej jałowej pracy będzie wydzielała, również nie wspominając o tym, że brzeg będzie zniszczony. W końcu niech w tej Polsce coś zrobią od początku do końca. I nich tacy Panowie Janowie nie przeszkadzają. Tak sobie myślę, że Pan Jan nie ma nic do roboty tylko zajmuje się bardzo ale nie swoimi sprawami. Może jest coś do zrobienia na osiedlu w którym mieszka ? Nic tam nie ma do roboty ? Głownie tak jakoś wychodzi że zawsze jakiś Pan Jan szkodzi - ale to co jak chce dobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie jestem nauczycielem napisał:
Jakoś nie wierzę temu Panu Janowi. Zdecydowanie więcej skażone będzie środowisko gdy koparka będzie codziennie wjeżdżała i wyjeżdżała na brzeg. Nie mówiąc o spalinach które w trakcie tej jałowej pracy będzie wydzielała, również nie wspominając o tym, że brzeg będzie zniszczony. W końcu niech w tej Polsce coś zrobią od początku do końca. I nich tacy Panowie Janowie nie przeszkadzają. Tak sobie myślę, że Pan Jan nie ma nic do roboty tylko zajmuje się bardzo ale nie swoimi sprawami. Może jest coś do zrobienia na osiedlu w którym mieszka ? Nic tam nie ma do roboty ? Głownie tak jakoś wychodzi że zawsze jakiś Pan Jan szkodzi - ale to co jak chce dobrze.