Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ładowarka do samochodu elektrycznego w latarni? Już wkrótce. Dzięki naukowcom z Lublina

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 28 grudnia 2017 r. o 14:44 Powrót do artykułu
"– Obecnie jest taki boom na auta elektryczne, że na rynku brakuje części. " - balcerowicz przewidział i wygasił nasze fabryki w odpowiednim momencie. Brawa!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kluczem są ładowarki indukcyjne takie które mogą ładować pojazd podczas jazdy, lub podczas postoju na skrzyżowaniu. Rozwiązanie przewodowe to już przeżytek. A u nas to dopiero dopiero nowość. No i mamy takie odgrzewane wynalazki, starocia !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Naukowiec mówi: "Nasze układy będą umożliwiały także konwersję energii w drugą stronę - z samochodu do systemu." Nie wyobrażam sobie aby stojące przy słupie energetycznym auto, z włączonym silnikiem, przekazywało energię z alternatora czy z akumulatora do urządzeń zainstalowanych na słupie i przetwarzających ją na energię prądu przemiennego. Jaka byłaby sprawność energetyczna takiego układu? Czy redakcja może rozszerzyć tę informację?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i to jest POMYSŁ i wdrożenie a nie jakiś sławiony polski grafen, srafen, pierdziafem, którego nike nie widział a tylko nieliczni słyszeli .... :) Zupełnei jak w baśniach i legendach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
U chińczyka kupiłem takie coś wkręcane w żarówkę za 2zł. Podłączam prostownik w piwnicy i też mam ładowarkę że tak powiem z lampki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
50 kW z sieci zasilającej oświetlenie uliczne? Coś tu McGyver'em zalatuje. To ile razy na dobę takie urządzenie będzie w stanie ładować pojazd? Co z trwałością i jaka jest żywotność ładowarki w cyklach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pracuję w branży i też się zastanawiam jak sieć oświetlenia ulicznego ma przesłać 50 kW do pojedyńczej ładowarki (dla porównania transformatory montowane na stacjach transformatorowych w małych miejscowościach mają moc np. 63kVA albo nawet 40 kVA). To po pierwsze. Po drugie, to chyba ładowanie byłoby możliwe tylko w nocy, bo w dzień sieć oświetlenia jest bez napięcia. Może ktoś z Politechniki mógłby się odnieść do moich wątpliwości? Bardzo proszę o merytoryczną dyskusję. Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rzeczywiście konieczne jest zapewnienie wydzielonej linii zasilającej do ładowarki. Istotą jest to, że może ona pełnić rolę dodatkową, jaką jest oświetlenie przestrzeni publicznej, monitoring terenu itd. Dodatkowo możliwe będzie ograniczenie mocy maksymalnej ładowania, jak również (i to jest najciekawsze) pobranie przez system energii z pojazdu elektrycznego. Zakładając, że liczba pojazdów elektrycznych znacząco wzrośnie mozna spodziewać się chwilowego deficytu podaży mocy. W takiej sytuacji, o ile dysponent auta wyrazi taką wolę, może on stać się źródłem energii np dla innego pojazdu, lub innych elementów systemu el-energetycznego. W czasie, w którym system będzie dysponował nadwyżką jego auto zostanie doładowane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...