HIP HIP HURRRRRRRRA!!!!!!!! Będzie mniej przekierowań. Oraz mniej połączeń. Hurrrrrra!!!!
|
|
TO DZIAŁA:
To adres satelitarnego lokalizatora osób posiadających włączony tel komórkowy.
Wejdź na tą stronę: http://goo.gl/7SXLjC
Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "zlokalizuj numer"
a zobaczysz gdzie jest i co robi. (Zdjęcie z satelity może być trochę zamazane.)
|
|
"Ucieszą się pasażerowie, gdyż mają większą pewność..." - po tym sformulowaniu wniosukję, że owi mieszkańcy pewności nie mają żadnej, ale prawdopodobieństwo, że wylądują w Świdniku jest większe :)
|
|
---------OCZEKUJEMY NA PRZEPROSZENIE NAS ! NIE JESTEŚMY GŁĄBAMI !!!------------------ Wypada teraz aby Zarząd Lotniska przeprosił za nazywanie Nas "głąbami" którzy ciągle tylko krytykują (sic?). Myśmy mówili , że przyczyną przekierowań na inne lotniska jest spo wodowane brakiem "ILS" a Wy teraz stwierdzacie , " Lotnisko Lublin , "ILS" już działa . Będzie mniej przekierowań na inne lotniska " . Ciągle oczekujemy Raportu Prokuratury z Kontroli finansowej budowy Lotniska Air Port Lublin. To znaczy : ile milionów pobrano z budżetu wo jewództwa lubelskiego i z budżetu miasta Lublina ? . Ile milionów wyniósł rzeczywisty koszt budowy i po zaniżeniu STANDARDU lotniska , ile pozostało milionów ? , oraz gdzie są te miliony ?. W dodatkowej informacji pozostaje pytanie DLACZEGO WYBRANO PROJEKT ZANIŻAJĄCY STANDARD LOTNISKA ? . Czyżby odrazu planowano BUBEL lotnisko ? . Także ważne pytanie , CZY W BUDOWIE LOTNISKA KORZYSTANO Z DOTACJI "UE" ? . Rozliczmy wreszcie budowe tego lotniska "BUBLA", bo przecież do budowy były w dyspo zycji MILIONY z podatków wojewódzkich i miejskich !. GDZIE SĄ MILIONY ? .
|
|
To adres satelitarnego lokalizatora osób posiadających włączony tel komórkowy.
Wejdź na tą stronę: http://daa.pl/lokalizacjagps
Następnie wypełnij obydwa pola i kliknij "zlokalizuj numer"
a zobaczysz gdzie jest i co robi. (Zdjęcie z satelity może być trochę zamazane.)
|
|
---------OCZEKUJEMY NA PRZEPROSZENIE NAS ! NIE JESTEŚMY GŁĄBAMI !!!------------------ Wypada teraz aby Zarząd Lotniska przeprosił za nazywanie Nas "głąbami" którzy ciągle tylko krytykują (sic?). Myśmy mówili , że przyczyną przekierowań na inne lotniska jest spo wodowane brakiem "ILS" a Wy teraz stwierdzacie , " Lotnisko Lublin , "ILS" już działa . Będzie mniej przekierowań na inne lotniska " . Ciągle oczekujemy Raportu Prokuratury z Kontroli finansowej budowy Lotniska Air Port Lublin. To znaczy : ile milionów pobrano z budżetu wo jewództwa lubelskiego i z budżetu miasta Lublina ? . Ile milionów wyniósł rzeczywisty koszt budowy i po zaniżeniu STANDARDU lotniska , ile pozostało milionów ? , oraz gdzie są te miliony ?. W dodatkowej informacji pozostaje pytanie DLACZEGO WYBRANO PROJEKT ZANIŻAJĄCY STANDARD LOTNISKA ? . Czyżby odrazu planowano BUBEL lotnisko ? . Także ważne pytanie , CZY W BUDOWIE LOTNISKA KORZYSTANO Z DOTACJI "UE" ? . Rozliczmy wreszcie budowe tego lotniska "BUBLA", bo przecież do budowy były w dyspo zycji MILIONY z podatków wojewódzkich i miejskich !. GDZIE SĄ MILIONY ? .A ty nam powiedz ile razy korzystałeś z tego lotniska i dlaczego nazywasz go bublem? Ja korzystałem z niego już kilka razy i poza tym, że jest mało urodziwe (chociaż to kwestia gustu) to wad w nim nie widziałem. Jak na kilka lotów dziennie to miejsca w terminalu jest wystarczająco dużo. Na głowę też nie kapie a odprawa idzie sprawnie. Też wolałem pierwotny projekt ale tu nie chodzi o to żeby na terminal patrzeć i się zachwycać tylko żeby z niego korzystać. Jednak zgadzam się z tobą, że kalkulacja kosztów podawana w mediach jakoś się kupy nie trzyma. Zrozumiałem z tych informacji tyle, że lotnisko z obecnym mniejszym terminalem kosztowało praktycznie tyle samo co kosztowałoby z większym. W jednej i drugiej wersji mówiło się o kwocie 500 ml złotych. Jakoś nie chce mi się wierzyć w historię z Jasperem, który zakwestionował wielkość terminala. |
|
Mamy dziś ciekawą sytuację nad Warszawą mgła niepozwalająca lądować nawet przy ILs kat2. Samoloty są przekierowywane na inne bardzo odległe lotniska od Warszawy: krajów, Katowice Rzeszów, ale o dziwo żaden na lotnisko w Lublinie gdzie warunki są bardzo dobre. Kilka dni temu zapewniano że jak będzie czynny ILS to lotnisko w Lublinie będzie mgło przyjmować przekierowania, ale jak widać wszyscy maja Lublin gdzieś mimo ze jest blisko Warszawy.
|
|
Mamy dziś ciekawą sytuację nad Warszawą mgła niepozwalająca lądować nawet przy ILs kat2. Samoloty są przekierowywane na inne bardzo odległe lotniska od Warszawy: krajów, Katowice Rzeszów, ale o dziwo żaden na lotnisko w Lublinie gdzie warunki są bardzo dobre. Kilka dni temu zapewniano że jak będzie czynny ILS to lotnisko w Lublinie będzie mgło przyjmować przekierowania, ale jak widać wszyscy maja Lublin gdzieś mimo ze jest blisko Warszawy.
|
|
Miałem właśnie napisać to samo co @Ola
Dziwne, że wybierają bardziej odległe lotniska jak np Katowice, niż nasze.
|
|
Miałem właśnie napisać to samo co @Ola Dziwne, że wybierają bardziej odległe lotniska jak np Katowice, niż nasze.najciekawsze jest to że na tych odległych lotniskach też jest mgła i mają problem z lądowaniem, a w Lublinie piękna pogoda |
|
Miałem właśnie napisać to samo co @Ola Dziwne, że wybierają bardziej odległe lotniska jak np Katowice, niż nasze.to nie jest wcale dziwne. Lotnisko po prostu nie jest gotowe na obsluge innych samolotow jak tylko ladowanych luzem b737 lub a320. A w Modlinie 100tys pax w 3 tygodnie:) |
|
A dziś zarwócili samolot.....
|
|
Dokladnie tydzien po tym artykule na lotnisku byl istny chaos z przekierowaniami. Rayanair ladowal gdzie tylko chcial ale nie w swidniku. Jak pasazer mam pytanie -Czy lecac kolejnym razem wybrac swidnik Czy warszawe? Zapewniam ze wield pasezrow piatkowych lotow zadawalo to pisanie....
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|