Dożywotni prezes po co ma sie interesować w sobotę sklepem ? ha ha Dyrektor nie takie rzeczy przerabiał -zwolnią kierownika działu i po krzyku układ mafijno -towarzyski nie da sobie nic zrobić !
|
|
Noooo , materiał filmowy jest super , nie z gruchy , ni z pietruchy
|
|
A może jakaś kara za umyślne OKŁAMYWANIE klientów tą "inwentaryzacją"?
|
|
to nie jest wina pracowników tylko kierownictwa gdyż z tego co mi wiadomo juz jakis czas temu jeden z kierowników dostarczyl pani prezes informacje o podobnych sytuacjach a ona w "nagrodę" czyniła go zwykłym pracownikiem, pracownicy rozkładający towar nie sa niczemu winni gdyż nieo szukujmy sie oni robia to co maja nakazane z góry szkoda ze i tak wszystko najbardziej odbije sie na tych ludziach ktorzy zarabiaja tam 800-900 zł za dźwiganie i rozładowywanie czasem nawet kilkuset kilogramowych palet z towarem
|
|
ale filmik nakręciliście, dajcie spokój co to wogole ma byc, takich reporterów i dziennikarzy co wydaja takie materialy daremne trzeba pozwalniac.Film ni z gruszki ni z pietruszki nie pasuje do artykułu, nie wiem o co w nim wogole chodz.
|
|
Proponuję bojkot tego typu supermarketów. Dość okłamywania ludzi. Jaki im spadną obroty, to może zaczną poważnie traktować klientów. A poza tym czy Polacy nie umieją prowadzić handlu, muszą nas "wyręczać" Francuzi, Niemcy czy inni?
|
|
To skandal jacy ludzie sa tam odpowiedzialni. Dyrektor i kierowniczka spozywczego to ludzie najnizszej wagi... jak oni traktuja swoich podwaldnych to jest przerazajace. Wyzywaja i nie pozwalaja dojsc do slowa. Przytocze tutaj przyklad: dziewczyna tlumaczy ze ma za duzo pracy i nie zdarzy tego wykonac, na co jej kierowniczka nakazuje jej milczenie a do tego komunikuje jej to wrzaskiemna nia. Oni powinni byc skazani za mobbing, ale wszyscy sa tak bardzo zastraszeni i zachukani ze nikt z pracownikow sie nie odzywa, wszyscy cierpia i nic nie mowia. TO SKANDAL !!
|
|
Wywalić tego całego Wawerka i tych kierowników działów, brudasów.
|
|
Zgadzam się z poprzednikiem. Zbojkotujmy tego typu siecie handl. i róbmy zakupy w osiedlowych sklepach. Nie dajmy się wciąż oszukiwać podstępnymi promocjami !!!
Mam nadzieję , ze moj apel spotka się ze zrozumieniem i duże centra zaczną lepiej dbać o interes klienta (konsumenta).
|
|
Zamknąć,wyczyścić z brudu i kierownictwa.Zatrudnić nowy personel kierowniczy i zrobić otwarcie.
|
|
A co robi zaklsd Deretyzacyjny , ktory ma podpisaną z Leclerkiem umowę na zwalczanie szkodników ? Odpowiem - nic!
Sprawdza co dwa tygodnie sklep i zaplecze ale nic więcej nie robi.Pisze protokoly pokontrolne takiej samej treści od dawna ale czy sprawdza i zwalcza szkodniki ? odpowiem że nie . Wyklada tylko trutki i na tym kończy się zakladu praca, aby szybciej bo komu chciałoby się dokladnie sprawdzać sklep po 22. Radzilbym skontrolować jeszcze Leclerc na Zana . Tam na piekarni i ciastkach sz prusaki nie mowiąc o owadach latających mklikach . Radzilbym też przejść się po stoiskach z chipsami mąką , tam wystawione są pulapki na owady latajace i otwórzcie je a zobaczycie ile ich jest.
|
|
Ludzie, przecież rozwiązanie jest proste:
BOJKOT! Zamiast w tym hipermarkecie - kupujmy gdzie indziej. Proste i skuteczne. Jak im raz spadną obroty o połowę, to zrozumieją, że klientów należy szanować, a kierownictwo wyleci na zbity pysk. I tak powinno być!
To my konsumenci mamy moc - moc wyboru. Używajmy jej!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|