Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Również telewizja kablowa Vectra wysyła często faktury po terminie płatności.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
In-Post to kompletna amatorszczyzna. Firmy szukając pozornych oszczędności zlecają transport korespondencji firemce której "listonosze" wożą korespondencję prywatnymi samochodami porozwalaną na siedzeniach i podłodze. Często korespondencja nie dochodzi wcale a zawsze z duuużym opóźnieniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja dostalam już po terminie zapłaty .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze można zmienić operatora. Ja nie mam problemów z TP od kiedy zrezygnowałem z ich wątpliwej jakości usług.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
.... tylko, że listonosze z Poczty Polskiej również swoimi prywatnymi autami rozwożą listy I to jest zgodne z prawem ,za co dostają ekwiwalent pieniężny za przejechane kilometry. Więc co do tego to się nie czepiaj .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja tez dostałem po terminie zresztą chcyba cała biała podlaska dostała albo tego samego dnia albo parę dni po
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wypowiedzieć umowę. Kupić komórkę w Playu załadować za 10 zł i konto ważne cały rok. Wątpię aby jakiś dziadzia wygadał miesięcznie więcej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kilka godzin do zapłaty to jeszcze nieżle, ja otrzymalam 4 dni po terminie zapłaty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja dzwoniłam na błękitną linię nikt mi się nie zgłaszał, także niech ta pani nie opowiada bajek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Non problem.Zdecydowana większość ludzi posiada ROR i wyraziło zgodę do obciążania rachunku bankowego ROR w drodze Polecenia Zapłaty, więc radzę temu Panu uczynić to samo i nie narzekać ( na siebie).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwiązać umowę bo NIE dbają o klijenta. Sami swego czasu zmieniali abonament na droższy i udawali wariata ,że klijent sam chćiał.Było jeszcz takie coś że wysyłali do domów młodych ludzi i pod pretekstemaby NIE przechodzić do TELE 2 wstawiali droższy abonament.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
Zmień usługodawcę - proste.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
A kto cie zmusza do korzystania z ich usług? Co to, przymus jakiś? Wybierz innego operatora i po kłopocie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy zadzwonić na blue line TP i poprosić żeby wysyłali faktury Pocztą Polską. Dostosowują się i wysyłają, faktury dochodzą zawsze na czas. Pozdro.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawsze płacę 1-2 tygodnie później i doliczają mi 10-20 groszy, więc bez przesady... Mam tel. kom. w Erze i kiedyś zapomniałem zapłacić. Zapłaciłem dopiero jak dostałem następny rachunek. Nic nie doliczyli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaxa napisał:
Zawsze płacę 1-2 tygodnie później i doliczają mi 10-20 groszy, więc bez przesady... Mam tel. kom. w Erze i kiedyś zapomniałem zapłacić. Zapłaciłem dopiero jak dostałem następny rachunek. Nic nie doliczyli.
To nie wina telekomunikacji , ale inpostu, miałem to samo - poprosiłem operatora o kierowanie przesyłek pocztą polską i problemy się skończyły, dla inpostu " express priorytetowy !!!- może byc dostarczony w ciągu 4 dni a zwykła przesyłka jest doreczana w ciągu 10 dni ( jak się uda) logistycznie jest to dno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
flora napisał:
To nie wina telekomunikacji , ale inpostu, miałem to samo - poprosiłem operatora o kierowanie przesyłek pocztą polską i problemy się skończyły, dla inpostu " express priorytetowy !!!- może byc dostarczony w ciągu 4 dni a zwykła przesyłka jest doreczana w ciągu 10 dni ( jak się uda) logistycznie jest to dno.
Jak piszą coś o Poczcie, to zaraz podnoszą się głosy,że są niesolidni, a życie pokazuje, że inne firmy to dopiero badziewie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Borys napisał:
Zawsze można zmienić operatora. Ja nie mam problemów z TP od kiedy zrezygnowałem z ich wątpliwej jakości usług.
BUC Z CIEBIE BORYSKU
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
janusz napisał:
najwyższy czas aby nieuczciwy moloch poszedł w diabły - przekaz idzie 14 dni a oni udają świętych - banda złodziei a ja muszę płacić za tych łobuzów kary w banku - tfu co za perfidia
goń się buraku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...