buspasy mają sens gdy jezdnia będzie miała w sumie 3 pasy ruchu w tym samym kierunku
|
|
Inżynieria ruchu opiera swoje obliczenia na statystykach. O ile projekt wprowadzenia buspasów został poparty rzetelnymi obliczeniami, to dobrze. O ile jest to chciejstwo, bo buspasy gdzie indziej funkcjonują, to źle.
Każda innowacja wprowadzona w organizacji ruchu ulicznego powinna przynosić realne korzyści (uprzywilejowanie jednych to utrudnienia dla drugich). W przypadku buspasów powinno to być zwiększenie częstotliwości kursów w komunikacji zbiorowej, jeśli tego się nie osiągnie, będzie fiasko.
|
|
bus pass na rondzie krwiodawców już teraz zaden trolejbus nie wjezdza na ten pas .wszyscy stoja na srodkowym ,korkujac rondo
|
|
Jedna podstawowa rzecz. BUS pasem jeżdzą nie tylko autobusy, ale również taxi. Co więcej w USA jest to zrobione tak, że jeśli w aucie jest więcej niż 3 osoby to też może jechać bus pasem. Komunikacja powinna być uprzywilejowana w Centrum miasta. Ale Lublin powinien też popracować nad tym by były tu tzw. "park & drive" jak to jest w wielku większych miastach nie tylko Polski.
|
|
Lepiej niech poprawiają stan nawierzchni, bo koło mozna urwać. Buspasy będą ok, ale jak je wybudują, a nie zabiorą pas kierowcom.
|
|
buspas na racławickich = zakorkowane ul dojazdowe np. Sowińskiego gdzie autobusy utkną na sporo wiekszy czas niż dziś i nie odrobią tego na kawałku buspas-a na racławickich. bus pas ok ale tylko tam gdzie ulica ma 3 pasy w jedną stronę...
|
|
"Nonsens, będzie dramat" vs. "potrzebne, zmniejszą się korki" - a co to za durne zestawienie. Pani/e redaktor wytłumaczcie sens tego a także sens i logikę takiego stwierdzenia:
"potrzebne, zmniejszą się korki"
?
|
|
paranoja
|
|
jestwem kierowcą busa w krajach europejskich i widzę że tam wszędzie są buspasy. ułatwia to ruch komunikacji miejskiej a co za tym idzie skraca przejazd tą komunikacją. jestem za! urzędnic lubelscy powinni podejrzeć rozwiązania zachodnie,są różne rozwiązania dla buspasów.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|