Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Obraza dla Lublina czy skuteczna reklama?

Utworzony przez eee tammmm, 20 grudnia 2008 r. o 01:24 Powrót do artykułu
mi sie podoba. Wiecej luzuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! leszcze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Skojarzenie jest jedno: Lublin to miasto bałaganu, walających się butelek. Nasz piękny Lublin przedstawiono w tak podły sposób. " A czy aby tak nie jest??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie znaki niech w łęcznej stawiają .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Perła to nie lubelskie pio tylko łęczyńskie sponsorują drużynę ukaraną za korupcję ! Panie wiciński, panie wiciński won z Lublina !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic tylko ciągłe narzekanie - bo lublin brzydki, bo coś tam - ludzie opanujcie się - trochę więcej wyrozumiałości i pozytywnego nastawienia bo te komentarze to pewnie wiecznie niezadowoleni emeryci piszą. Pozdrawiam wszystkich )))))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PERŁA BROWARY ŁĘCZYŃSKIE...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam lubię piwo, ale ta reklama jest w wyjątkowo kiepskim i prostackim guście, żeby nie powiedzieć prymitywna. To niestety tzw. znak czasów. Jaką mamy populację, takie mamy i oferty kierowane do niej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niesmaczne i prymitywne-jednym słowem ŻENADA! Panie prezesie-nie stać pana na nic więcej?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żenada co wyprawią specjaliści z "Perły" Tylko dokopać miastu i ich mieszkańcom, nie wspomnę już że bliżej im do Łęcznej (Nie dają kasy na sport jak inne browary w Polsce) pamiętajcie wcześniejszą reklamę "Mów mi Perełko" z tym gościem byla ohydna, teraz to samo. Ciekaw jeszcze co głupiego wymyśli Pan prezes Wiciński...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fakt, lepszą reklamą miasta jest biurto promocji miasta z bucem kakowczykiem na czele. Niestety reklama pięknie oddaje lublin, miasto studenckie. LEpsze to niz żałosne kubki biura promocji miasta i plakaty promujące lublin... w lublinie. Znacznie lepszą promocją lublina było by wyremontowane stare miast itp. Ale po co coś zrobić jak trzeba, jak i tak weszystko spierd... A słyszelisci dla czego wasilewski nie buduje obwodnicy ?? Bo do lublina by już tylko wrony dolatywały...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast domów i kościoła.....Istotnie,Lublin słynie z nadmiaru kościołów.I tylko takimi budowlami Lublin może się "pochwalić". No i "mała uwaga.Otóż aktualnie w magistracie nie ma takiej funkcji jak "wiceprezydent" (...mówi wiceprezydent Lublina....)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Reklama ma wywołać emocje, więc ta jest strzałem w dziesiątkę. Brawo, mi się podoba, więcej luzu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Perła spada na dziady. Piwo coraz gorsze a reklama dołuje Lublin . Pomysłodawca reklamy chyba był pod wpływem większej ilości browaru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prawda zawsze w oczy kole . A mi się podoba
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mlodym sie napewno spodoba a reszcie no coz,zawsze ktos bedzie narzekal,jak dla mnie to bomba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"- Chcieliśmy podkreślić, że jesteśmy obecni w Lublinie, dobrze postrzegani i zauważalni. I że jesteśmy z tego dumni - wylicza Robert Wiciński, prezes spółki Perła - Browary Lubelskie." -- Co ten Pan bredzi?!?! To że firma Browary Lubelskie jest na lubelszcyźnie obecna, dobrze postrzegana i zauważalna JEST WSZYSTKIM WIADOME - TYLKO JAKI TO MA ZWIĄZEK Z BADZIEWIASTYM ZNACZKIEM KOJARZĄCYM SIE Z PIJAŃSTWEM I SYFEM ?!?!?! CHYBA ŻE O TO W TEJ PSEUDO-REKLAMIE CHODZIŁO. Coś mi się wydaje że marketingowcy palneli głupotę, ale to nie powód do idiotycznych komentarzy tłumaczeń Pana prezesa. Pomyśleć trochę( to nie boli) - przeprosić za głupią wpdkę, o...ić pomysłodawcę i tyle, no może poszykać lepszych współpracowników- tylko tyle panie prezesie. Pozdrawiam p.s. A Perła jest OK!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie jakby by na tej tablicy był kościół to by było wszystko w porządku heh Reklama świetna,z poczuciem humoru niestety sztywniakom w ratuszu brakuje dystansu żeby to docenić. Perła nie poddawać się
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kto wi gdzie morzna zamuwić taki znak tylko z nazwą CICIBÓR postawiłby ja go pży Naszym Sklepiku by wszystkie wiedzieli dzie ja sporzywam piwo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmieszna jest ta Perła.Chcą pokazać związek z Lublinem a sponsorują Górnik Łęczna!Chyba lepszym rozwiązaniem było by logo na koszulkach Motoru lub innej drużyny sportowej z miasta Lublin!PERłO ŻENADA jeszcze raz ŻENADA!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta reklama jest bardzo fajna, ja złych opinii nie słyszałem, jeśli jakieś, to fajne napewno lepsze od tych z facetem z butelką między nogami, ale też nigdy nie słyszałem że prezydentem jest jakiś fijałkowski, napewno zaczyna robić sobie medialną kampanię wyborczą, siekawy jestem czym się zajmuje skoro wypowiada się jako marketingowy specjalista.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...