Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja wiem że tubtin leży na prowincji, a nasi urzędnicy odpowiedzialni za strefę płatnego parkowania jeszcze nie słyszeli o kartach płatniczych. Oddajcie mi moją resztę złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja czekam na obsługę przez mPay
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ilu kierowców szukających miejsca parkingowego ma w kieszeni bilet miesięczny? Jest znacznie bardziej uniwersalny, również plastikowy środek płatniczy. Po co więc komplikować rzeczywistość?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kali napisał:
Ja wiem że tubtin leży na prowincji, a nasi urzędnicy odpowiedzialni za strefę płatnego parkowania jeszcze nie słyszeli o kartach płatniczych. Oddajcie mi moją resztę złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak zaplacisz karta platnicza 3 czy 4 zlote za parkowanie, z tego idzie prowizja dla obslugujacego platnosci, system obslugi karty do parkomatu jakies 10 tysiecy razy 90.... no faktycznie interes jak ta lala dla miasta:D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juss napisał:
tak zaplacisz karta platnicza 3 czy 4 zlote za parkowanie, z tego idzie prowizja dla obslugujacego platnosci, system obslugi karty do parkomatu jakies 10 tysiecy razy 90.... no faktycznie interes jak ta lala dla miasta:D
Ale to przecież nie chodziło o zyski, tylko uporządkowanie parkowania w centrum... Bynajmniej tak mówiła władza przed powstaniem strefy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle urzędnicy, którym ukróciło się parkowanie w centrum wypowiadają się najliczniej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cyt. ,,Od przyszłego tygodnia każdy posiadacz karty miejskiej z biletem elektronicznym będzie mógł za jej pomocą zapłacić za parkowanie – dodaje Krzyżanowska. – Kartę będzie można zasilać w biurze strefy. Dokładna data wprowadzenia tego systemu nie jest jeszcze znana. Kartę otrzymamy w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego przy al. Kraśnickiej i w biurze ZTM przy ul. Staszica.'' Otóż w siedzibie ZTM przy Staszica nie da się nic załatwić poza zakupem biletu, ewentualnym złożeniem wniosku o wydanie karty. Sam punkt przypomina PRLowski sklep z 3 paniami za ladą, z czego jedna maluje sobie paznokcie, druga nic nie robi a jedna pracuje. Całości żenady tego punktu dopełnia cieć z MKK siedzący przy stoliku i klepiący smsy. A swoją drogą to tylko w Lublinie można coś takiego wymyślić, karta miejska zamiast płatniczej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Alden napisał:
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
zgodnie z umowa z miastem system musi dzialac na wszystkich telefonach i we wszystkich sieciach: mPay i moBilet niestety nie dzialaja na starszych telefonach, wyboru wiec nie bylo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
eps napisał:
zgodnie z umowa z miastem system musi dzialac na wszystkich telefonach i we wszystkich sieciach: mPay i moBilet niestety nie dzialaja na starszych telefonach, wyboru wiec nie bylo
Kolejny zwolennik zasady 'nie znam się to się wypowiem'. Człowieku nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz, więc po co się odzywasz? Kody USSD są od lat jedną z PODSTAWOWYCH funkcji telefonu, tak samo jak rozmowy głosowe lub SMS. Od lat są używane w sieciach komórkowych do różnych operacji, np. zmiana ustawień czy sprawdzenie stanu konta, obsługuje je KAŻDY telefon komórkowy!! Właśnie mPay w STANDARDZIE jest obsługiwany za pomocą USSD!! Tymczasem mobiparking w podstawowej koniguracji nie obsługuje tych kodów!! Jak więc możesz pisać takie bzdury, że mPay nie działa na starszych telefonach a mobiparking tak? Wydawało mi się że o takich elementach infrastruktury miejskiej nie decyduje pierwszy lepszy bałwan z ulicy, ale jeśli decydenci strefy parkowania posługują się podobnym do Twojego tokiem myślowym to faktycznie trudno się spodziewać aby dano nam inny system niż najgorsze możliwe badziewie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Alden napisał:
mobiparking - cóż, niestety stało się to czego się obawiałem, miałem jednak nadzieję że Lublin tym razem obroni się przed kolejnym dziadostwem, a w Strefie Parkowania pracują profesjonaliści. Tymczasem wybrano najgorszy system z możliwych, najmniej przyjazny kierowcom i problematyczny. Rok temu uraczono na siłę tym badziewiem kierowców w Warszawie, odbierając im z dnia na dzień możliwość korzystania z lepszych systemów mPay oraz moBilet. Od tego czasu zaroiło się w sieci od niepochlebnych artykułów na temat działania systemu mobiparking, zainteresowani znajdą je bez problemu. Po pierwsze - to jedyny system który obsługuje się płatnymi smsami, każdy cykl włączenia i wyłączenia parkowania to 50 groszy wyjęte z portfela kierowcy!! A jeśli ktoś parkuje często w strefie? Zgroza! Można to zrobić teoretycznie też za pomocą internetu w telefonie, jednak jak donoszą użytkownicy z Warszawy aplikacja ciągle się wiesza, nie działa i stwarza problemy, a w dodatku na wielu prostszych telefonach i zwłaszcza osoby starsze z internetu nie skorzystają... co pozostaje? ano dalsze dojenie kierowcy, bo rzecz FUNDAMENTALNA czyli obsługa poprzez kody USSD domyślnie w systemie nie funkcjonuje!! Możemy je mieć dopiero gdy... zgodzimy się na płatne SMSy PREMIUM!! To jest skandal który zafundowali nam nasi dyletanci obsługujący strefę parkowania, ludzie którzy powinni mieć orientację w rynku i wiedzieć jaką porażką jest mobiparking w Warszawie! Ktoś pewnie powie - ale ta firma wygrała przetarg i zaoferowała najniższe koszty. Tak, dała niższe bo w przeciwieństwie do innych systemów ciągnie na potęgę z kieszeni kierowców na wszelkie niewyszukane sposoby... mam nadzieję że jednak nie wszystko stracone i z czasem doczekamy się mPay i moBilet, zwłaszcza jeśli w MPK Lublin (które wspólnie z CityParkingGroup organizuje strefę) mPay był pierwszy, a teraz wszystkie systemy funkcjonują tam równolegle, to czemu u licha kierowcy mają być poszkodowani 'jedynym słusznym' mobiparkingiem? Zróbcie coś czasem dobrze w tym mieście!!
Dokładnie, studiuje w Wawie i z tym systemem jest masakra! Faktycznie dokonano najgorszego z możliwych wyborów. Firm w Polsce zdaje się, że jest już kilka wpuściliby parę na rynek, a nie znowu na monopolistę nas skazywać i jeszcze się cieszyć mamy :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...