To straszne , malkontenci do dzieła pisać ... swoje żale na temat lotniska. Zaraz zaczną się mądrości /Rzeszów, Modlin etc./
|
|
a kiedy odleci ostatni w ogóle?
|
|
Jak tak dalej pójdzie to niedługo w Radawcu będzie więcej operacji lotniczych. Skoro do lotniska i tak się dokłada to czy nie można tak jak inni dopłacać do rejsów?
Przybędzie lotów, przybędzie pasażerów to i obsługa lotniska nie będzie tam siedziała bezproduktywnie. Lotnisko się rozkręci może wtedy będzie można wydłużyć pas dla A380 albo B747. Wybudujemy wieżę kontroli lotów wysoką że hej, nowy terminal, wielką galerię handlową. Dodatkowo trzeba otworzyć Cargo i za parę lat będzie druga Atlanta. taki wschodni hub do połączeń z miastami Rosji. Może wtedy miasto zwróci nam NASZE pieniądze pobrane na utrzymanie lotniska w postaci darmowej energii lub gazu?
|
|
To straszne , malkontenci do dzieła pisać ... swoje żale na temat lotniska. Zaraz zaczną się mądrości /Rzeszów, Modlin etc./Nieudaczny Zarząd lotniska nawet nie umie przyciągnąć linii lotniczych, które powinny latać tam gdzie Lubelak tyra w pocie czoła. Lotnisko otworzono w grudniu 2012 roku (grubo ponad 2 lata temu) i jak na razie to śmiech na sali. Regularne trasy "wycieczkowo-turystyczne" nie mają większego sensu, bo Lubelaka na turystykę nie stać. Sens mają lylko trasy dla gastarbajterów. Oni pracują i mieszkają za granicą (coraz częściej na stałe) i już nigdy do Lublina nie wrócą, bo nie ma po co wracać. Szkocja : Glasgow lub Edynburg, Liverpool, Holandia, Belgia, Irlandia, Niemcy (na razie jest tylko Frankfurt), Hiszpania. Tylko tam loty mają jako taki sens. |
|
a kiedy odleci ostatni w ogóle?Nie tak szybko ;) Na minus: 2x Mediolan 2x Gdańsk Na plus: 1x Frankfurt 1x Stansted 2x Luton 1x Oslo 3x Sztokholm 2x Dublin Nie wspominając o różnicach w wielkości samolotów |
|
Dawać dawać malkotenci, te dwa wpisy to wszystko na co was stać, więcej wiary w siebie.
|
|
Regularne trasy "wycieczkowo-turystyczne" nie mają większego sensu, bo Lubelaka na turystykę nie stać.Lufthansa od kwietnia zwiększa częstotliwość lotów do Frankfurtu więc jak widać Lubelaka stać |
|
Ale w tym przypadku to nie jest wina lotniska i jego zarządu a firmy lotniczej (eurolotu) ponieważ to ona plajtuje. Także nie wiem dlaczego jest bicie piany na zarząd lotniska że to niby nie potrafi ściągnąć przewoźników. A druga sprawa to niestety ekonomia. Firmie lotniczej musi się opłacać przylatywać na dane lotnisko. Tyle w temacie. Pozdrawiam.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|