Dobra zmiana. Trzeba prosić Grzegorza Muszyńskiego o interwencję.
|
|
o ile mi wiadomo to jakiś geniusz pociągi do Katowic i Wrocławia skierował przez stację W-wa Centralna...
|
|
Jak tam volvo wybrany już model ?
|
|
A jeszcze tak nie dawno jacyś pseudo eksperci od kolei byli za tym aby rozebrać całą linię nr. 30 ponieważ nie jest rentowna.Sytuację uratowało wojsko ponieważ jest to linia o znaczeniu strategicznym.Proszę a teraz okazuje się tak potrzebna,ukłony dla pożal się Boże ekspertów.
|
|
Najlepiej pociągi niech jadą przez Kostrzyn. Będzie "dobra zmiana" i jakże taniej i szybciej taniej i szybciej.
|
|
A " PKP Polskie Linie Kolejowe, która zarządza torami i udostępnia je przewoźnikom" - to zarządza LEWYM czy PRAWYM torem ???
|
|
Jakiej strategi ? Taka wojna o jakiej uczyli 30 lat temu podczas obowiązkowej służby to dziś mżonki. Wystarczy rozwalić system energetyczni i informatyczny a tego kraju już nie ma. Chłopczyki w rurkach się zapłaczą, bo nie będzie fejsika, dostępu do konta itp. A no i bez prądu też lipa bo smartfony długo niepociągną, ale zresztą po co jak nie będzie zasięgu... |
|
Hmmm.. Akurat na południe Polski to mozna puścic pociągi przez Kraśnik - Tarnobrzeg - Rzeszów
|
|
niedasie, jednotor i ciężko tam upchnąć dodatkowe pociągi. |
|
Na czas modernizacji zamknąć kolej, a pieniądze - wcale niemałe - dopłacane corocznie do przewozów kolejowych, przerzucić na międzymiastowe przewozy autobusowe. Bo przecież to pasażerowie, a nie kolejarze, powinni być tu najważniejsi. Co na to p. marszałek, p. wojewoda, p. prezydent Lublina itd.
|
|
Niema to jak wypowiedz kogoś kto gówno wie .... Kolej prawie od 20 lat samodzielnie się utrzymuje. Dopiero niedawno na tory przyszły jakieś publiczne pieniążki a ile drug powstało ? ile firm transportu samochodowego ? bo tutaj jest lobby? na ok. 300-400 firm transportu drogowego jest ok 120 przewoźników kolejowych i 200-300 firm świadczących zbliżone usługi wiec o czym my mówimy. Wg danych za 2014 rok po torach przewieziono ok. 220~milionów ton a drogami powyżej jednego miliarda !!! Mówimy tutaj tylko o przewozach wykonanych przez Polskie firmy a gdzie Ruscy, Litwini, Ukrainy itp ? Do tego oni niszczą nasze drogi nie zostawiając tutaj ani jednej złotówki do kasy Państwa .... a z kolei by skorzystać z infrastruktury kolejowej trzeba posiadać licencje mieć siedzibę spółki mieć certyfikat bezpieczeństwa A i B i zakceptowany system zarządzania bezpieczeństwem SMS lub podobne wymagania jeśli chodzi o zagranicznych użytkowników !
|
|
300-400 tysięcy firm transportu drogowego* drobne sprostowanie do poprzedniego postu.
|
|
No to w czasach mody na wszelakie rekonstrukcje historyczne będziemy mieli nie lada atrakcję turystyczną. W XXI wieku podróż pociągiem z Lublina do Warszawy będzie dłuższa niż 100 lat temu.
|
|
Skomunikować regio do SWR przez Kraśnik z jakimś pociągiem do Katowic, i z drugiej regio do Zamościa z jakimś Antaresem... Do SWR albo przez Kraśnik, albo przez Zwierzyniec, ale nie da się bo to PKP :D
|
|
No i przy okazji podniosą ceny biletów, bo przecież dłuższa trasa.
|
|
Nie podniosą ale obniżą ceny biletów. Tak zrobiono np. na czas remontu odcinka Warszawa - Łódź. Mnie ciekawi jakie postoje będą miały te objazdowe TLK między Lublinem a Warszawą.
|
|
Po modernizacji mają wrócić parowozy.
|
|
Łoj tam łoj tam Na czas remontu torów można przywrócić lotnicze połączenie z Wrocławiem i dołożyć loty do Katowic jaki problem?
|
|
,,wszyscy zaproponowali ceny znacznie niższe od kwot na które, była przygotowana kolej". Czyli będzie po staremu ludzie zatrudnieni na czarno , bez płacenia za nadgodziny, zaplecza socjalnego itd. W normalnym kraju taki nieuczciwy pracodawca po kilku niezapowiedzianych kontrolach i naliczeniu stosownych kar zrobił by pod siebie. A w Polsce jak to w Polsce niestety nikt tym się nie zainteresuje ?
|
|
Jeśli chodzi o pociągi z Lublina przez Kielce to można by je puścić na SWR, tam zmiana trakcji i dalej przez Sandomierz i Starachowice do Skarżyska Kamiennej i dalej na Kielce.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|