Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jak przyjdzie jakaś pisowska miernota to nic nie wybuduje. I tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kamiński puknij się Pan w głowę, ulica Bursztynowa jest za wąska i nie przystosowana do komunikacji autobusowej,tak była projektowana i budowana , ponieważ miała być wybudowana tzw zielona trasa wzdłuż torów , a ponieważ jest to w dolinie widoku nikomu nie spaskudzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
900 metrów do przystanku. Mój Boże, gorzej niż w Afryce !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba budować ulicę wzdłuż torów ponieważ musi być dojazd do nowej stacji kolejowej ,która ma powstać na wysokości Stasina. A nową ulicę powinni przedłużyć aż do Konopnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należy budować wzdłuż torów, choćby jedną jezdnię z projektowanej dotychczas trasy aby w razie potrzeby mieć możliwość dobudowania drugiej jezdni. Mieszkańcy przy Jana Pawła II, Muzycznej, os. Skarpa mają gorsze warunki i specjalnie nie narzekają. Być może przeszkadza to kilku wpływowym kacykom. Wieś spokojna czeka na zestresowanych od pierwszego pokolenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja jestem za starą koncepcją Trasy Zielonej od ronda z Diamentową aż do Konopnicy. To powinna być dwupasmówka tak jak było od dawna zapisane w planach. Nie muszą przecież całej trasy budować na raz. Niech to robią sukcesywnie po kawałku. A co do szpecenia widoku: ludzie to jest miasto, a nie park krajobrazowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na bursztynowej jeszcze tylko autobusu brakowało zwłaszcza przed godziną 8 rano gdzie korek zaczyna się przy stokrotce a kończy na filaretow:) NIE - dla autobusu na bursztynowej!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwupasmówka to świetny pomysł i tego trzeba się trzymać. Na Bursztynowej i tak jest duży korek, nie potrzeba jeszcze większego. Szczególnie rano i 16-18.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie wiem co to za dekle chowają się pod pojęciem ,,rada polityki przestrzeni'' można prosić o nazwiska tych upośledzonych osób ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakie wykształcenie ma pan Jan Kamiński ?? kolejny domowy ekspert ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto pozwolił zabudować przestrzeń pomiędzy torami a osiedlem?!. Ruscy, Żydzi czy Niemcy.?. Otóż Polacy Polakom a właścicwie Lublinianie Lublinianom zgotowali to co mamy. A mamy burdel i korki a na ul.Jana Pawła II tłok i "poligon doświadczalny drogówki". A z miasta z części południowej jak nie można było normalnie wyjechać na Kraśnik tak w dalszym ciągu jest to samo. Przecież ul.Jana Pawła II powinna być jedną z kilku dróg wyjazdowych a stała się jedyną. Budowa drogi wzdłuż torów kolejowych była świetnym pomysłem aby rozwiązać te problemy komunikacyjne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"dwupasmówka psułaby widok i byłaby uciążliwa dla mieszkańców bloków przy lesie"- szczególnie menelom urzędującym w wąwozie pozostawiając tam stosy pustych butelek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeżdżę tamtędy codziennie i jeśli ktoś ma pomysł aby wpuściś tam autobusy mkp to mogę skomentować to tylko w jeden sposob: najwyższy czas wybrać się do lekarza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spadłem z krzesła jak przeczytałem wypowiedź. Radnego rady przestrzeni kosmicznej i kultury zdrowego rozsądku Kamińskiego.....po pierwsze co to jest za twór na jakiej podstawie doradza prezydentowi jako tzw ciało doradcze....prezydent ma tych doradców tylu że trzeba rozwiązać radę miasta i rady dzielnic....Panie Kamiński ulica Bursztynowa nie jest przystosowana do komunikacji autobusowej kej sie nie da poszerzyć bo zrobione zostały nowe zatoki parkingowe i chodniki !!!!!! Można zrobić ale kolejkę linową krzesełkową....nawet do centrum......Dlaczego jakis pseudo ekspert Kamiński dyktuje w Lublinie o życiu mieszkańców co to za wybitny architekt i doradca ??? zagospodarowanie wąwozu i puszczenie bajpasa do granitowej i na Węglinek jest logiczne i zasadne.....dlaczego nie pomyślani wcześniej przy budowie Bursztynowej o szerokości ulicy dla autobusów zorientowani znają i wiedzą czyja to była decyzja oczywiście zła decyzja ....ale teraz pozamiatane już jest za późno.....Panie Kamiński zajmij sie pan oczyszczeniem zalewu .....trzeba wypuścić wode wybrać torf i sprzedać sułtanowi Arabii Saudyjskiej do budowy ogrodów.zalew będzie jak morskie oko czysty.....paranoja taka jak z tym torfem oczywiście.....Zajmijcie się kulturą przestrzeni kosmicznej lub komicznej.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko zrobić pod lasem dla awionetek i autobus puścić aby pod każdą klatką na Bursztynwej się zatrzymywał. Acha i jeszcze metro zbudować co tam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stanowczo jako Mieszkaniec mówię NIE NIE NIE NIE chcemy MPK na ul. Bursztynowej !!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ten Kamiński to gdzie mieszka i czy był na bursztynowej w godzinach ,,szczytu'' ??????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem takiej drogi. Osobiście uważam, że lepiej poprawić skrzyżowanie z Bursztynowej z Filaretów, może nawet dobudować brakujący drugi wiadukt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Kamiński przestań już proszę.... Autobusy na Bursztynowej, co za głupota
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś, kto chce wpuszczać autobusy na Bursztynową chyba nigdy nią nie jeździł w godzinach porannych. Tam rano jest taki "kociokwik", że czasem ciężko wjechać na rondo od strony ul. Wyżynnej bo na Bursztynowej ciągnie się sznur samochodów. Może jeszcze niech zrobią z niej jednokierunkową, a na drugiej połówce jezdni: bus pas ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...