Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ALE JAJA DO DYMSJI prezesik FIRMY JACY KIEROWCY TAKI prezesik
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najprawde ludzie w Polsce nie maja większych problemów ? chyba większym zagrożeniem są pijani kierowcy, nieodpowiedzialni politycy niż kierowca który upewnia się ze nic nie jedzie i oszczędza czas i paliwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat tak się składa że też jestem kierowcą autokaru i niestety projektant kolejny raz odwalił bubel. Rondo zostało zaprojektowane dla samochodów osobowych. Poruszając się po tym rondzie autokarem który ma 13 metrów długości nie jest się w stanie normalnie po tym rondzie przejechać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ty kapusiu donosicielu jestes zawsze 100 % ok? Zgadzam sie ze powazne wykroczenia przeciwko innym czlonkom spoleczenstwa trzeba zglaszac. Ale tu...???!!!??? Wiesz co to karma? Dzisiaj tez zlamiesz przepis i ktos na Ciebie doniesie... Milego weekendu dla czytelnikow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Akurat na tym rondzie się kierowcy MZK nie dziwię. Jest zbyt małe na tak długi pojazd. Jeżdżę tamtędy codziennie i powiem szczerze że wiele razy widziałem jak ludzie jadą 'pod prąd' na tym skrzyżowaniu. Nawet klechy z pobliskiego kościółka..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lepsze to są te autka stojące na zakazie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz