Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

chamstwo w pkp

Utworzony przez Gość, 5 września 2009 r. o 22:07
moja odpowiedz dotyczy artykułu z super ekspresu o dworcu warszawa wschodnia mam trochę do czynienia z kasjerkami z tego dworca wiem w jakich warunkach pracują jeżeli podróżny chce jechać np.do zakopanego to musi podać jakimi pociągami chce jechać gdyż do zakopanego można dojechać pociągiem pospiesznym, ekspresem z miejscówką albo z przesiadką skąd kasjerka siedząca w okienku ma wiedzieć czym ten podróżny jedzie przecież w POLSCE MAMY KILKU PRZEWOŻNIKÓW PKP IC ,PRZEWOZY REGIONALNE, INTER REGIO KOLEJE MAZOWIECKIE ,SKM W WARSZAWIE I TRÓJMIEŚCIE ORAZ PRYWATNĄ KOLEJ PCC ARIWA POD TORUNIEM W WARSZAWIE NIEMA SPRZEDAŻY NA PRYWATNA KOLEJ I SKM ROZKŁADY KTÓRE WISZĄ W KASACH SĄ NIEZMIENIANE OD GRUDNIA CZASAMI JEŻELI KTOŚ MA TROCHĘ CZASU TO PONANOSI CZĘŚĆ ZMIAN JAKIE SĄ DOKONYWANE W ROZKŁADZIE OD 1 09 2009 DOKONANO DUŻYCH ZMIAN W ROZKŁADZIE A KASJERKI ANI JEDNEJ NIE MAJĄ W ROZKŁADZIE JEŻELI SAME NIE NANIOSĄ TO BILETY SPRZEDAJA WEDŁUG ROZKŁADU A ILE RAZY JEST TAK ZE PODRÓŻNY IDZIE DO INFORMACJI SPRAWDZIĆ POŁĄCZENIE I PRZYCHODZI NADAL NIE WIEDZĄ C JAK JEDZIE KASJERKA CHODZĄC SPRAWDZAĆ POŁACZENIE TRACI CZAS NA OBSŁUGĘ PODRÓZNEGO INFORMACJA JEST PO TO BY SPRAWDZIĆ JAKIMI POCIĄGAMI JEDZIEMY A PÓŻNIEJ IDZIEMY DO KASY PO BILET WTEDY NIE BĘDZIE PROBLEMU JEŻELI KUPUJEMY BILET NA POCIĄG POSPIESZNY A WSIADAMY DO EKSPRESU CZ TANICH LINI KOLEJOWYCH BO TAKI WŁAŚNIE WJECHAŁ NA PERON TO NIE MIEJMY PRETENSJI DO KASJERKI ŻE ŻLE WYSTAWIŁA BILET LUB NIE POWIEDZIAŁA ŻE TRZEBA REZERWACJĘ PATRZMY CZYM JEDZIEMY A NIE ZWALAJMY TEGO ŻE JESTEŚMY OFERMY NA KASJERKI NA KAŻDYM OKIENKU JEST WYWIESZKA ŻE PRZED ZAKUPEM BILETU NALEŻY POINFORMOWAĆ CZYM PŁACIMY GOTÓWKĄ CZY KARTĄ BIERZEMY FAKTURĘ CZY NIESTETY TAKI JEST SYSTEM W KASACH ŻE TE INFORMACJE TRZEBA ZGŁASZAĆ WCZEŚNIEJ JEŻELI KASJERKI NIEMA W KASIE TO MA ONA CHYBA PRAWO WYJŚĆ DO TOALETY CZY NAPIĆ SIĘ HERBATY PO GODZINIE PRACY PRZY KOMPUTERZE NALEŻY SIĘ KASJERCE 5 MINUT PRZERWY ŻEBY SIĘ PRZEJŚĆ I ROZPROSTOWAĆ NOGI W KAŻDYM URZĘDZIE PAŃSTWOWYM SĄ PRZERWY I TAM NIKT TEGO NIE NARUSZA JEŻELI KOMUŚ PRZESZKADZA BAŁAGAN NA DWORCU TO CHYBA TO NIE JEST WINĄ KASJERA JEŻELI PODRÓŻNI UWAŻAJĄ ŻE TAKI BAŁAGAN IBRAK PROFESJONALIZMU JEST NA KOLEI TO PO CO KUPUJĄ BILET I JEŻDŻĄ POCIĄGIEM PRZECIEŻ SĄ AUTOBUSY ,SAMOCHODY A MOŻE NA PIECHOTE BEDZIE SZYBCIEJ I TANIEJ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
moja odpowiedz dotyczy artykułu z super ekspresu o dworcu warszawa wschodnia mam trochę do czynienia z kasjerkami z tego dworca wiem w jakich warunkach pracują jeżeli podróżny chce jechać np.do zakopanego to musi podać jakimi pociągami chce jechać gdyż do zakopanego można dojechać pociągiem pospiesznym, ekspresem z miejscówką albo z przesiadką skąd kasjerka siedząca w okienku ma wiedzieć czym ten podróżny jedzie przecież w POLSCE MAMY KILKU PRZEWOŻNIKÓW PKP IC ,PRZEWOZY REGIONALNE, INTER REGIO KOLEJE MAZOWIECKIE ,SKM W WARSZAWIE I TRÓJMIEŚCIE ORAZ PRYWATNĄ KOLEJ PCC ARIWA POD TORUNIEM W WARSZAWIE NIEMA SPRZEDAŻY NA PRYWATNA KOLEJ I SKM ROZKŁADY KTÓRE WISZĄ W KASACH SĄ NIEZMIENIANE OD GRUDNIA CZASAMI JEŻELI KTOŚ MA TROCHĘ CZASU TO PONANOSI CZĘŚĆ ZMIAN JAKIE SĄ DOKONYWANE W ROZKŁADZIE OD 1 09 2009 DOKONANO DUŻYCH ZMIAN W ROZKŁADZIE A KASJERKI ANI JEDNEJ NIE MAJĄ W ROZKŁADZIE JEŻELI SAME NIE NANIOSĄ TO BILETY SPRZEDAJA WEDŁUG ROZKŁADU A ILE RAZY JEST TAK ZE PODRÓŻNY IDZIE DO INFORMACJI SPRAWDZIĆ POŁĄCZENIE I PRZYCHODZI NADAL NIE WIEDZĄ C JAK JEDZIE KASJERKA CHODZĄC SPRAWDZAĆ POŁACZENIE TRACI CZAS NA OBSŁUGĘ PODRÓZNEGO INFORMACJA JEST PO TO BY SPRAWDZIĆ JAKIMI POCIĄGAMI JEDZIEMY A PÓŻNIEJ IDZIEMY DO KASY PO BILET WTEDY NIE BĘDZIE PROBLEMU JEŻELI KUPUJEMY BILET NA POCIĄG POSPIESZNY A WSIADAMY DO EKSPRESU CZ TANICH LINI KOLEJOWYCH BO TAKI WŁAŚNIE WJECHAŁ NA PERON TO NIE MIEJMY PRETENSJI DO KASJERKI ŻE ŻLE WYSTAWIŁA BILET LUB NIE POWIEDZIAŁA ŻE TRZEBA REZERWACJĘ PATRZMY CZYM JEDZIEMY A NIE ZWALAJMY TEGO ŻE JESTEŚMY OFERMY NA KASJERKI NA KAŻDYM OKIENKU JEST WYWIESZKA ŻE PRZED ZAKUPEM BILETU NALEŻY POINFORMOWAĆ CZYM PŁACIMY GOTÓWKĄ CZY KARTĄ BIERZEMY FAKTURĘ CZY NIESTETY TAKI JEST SYSTEM W KASACH ŻE TE INFORMACJE TRZEBA ZGŁASZAĆ WCZEŚNIEJ JEŻELI KASJERKI NIEMA W KASIE TO MA ONA CHYBA PRAWO WYJŚĆ DO TOALETY CZY NAPIĆ SIĘ HERBATY PO GODZINIE PRACY PRZY KOMPUTERZE NALEŻY SIĘ KASJERCE 5 MINUT PRZERWY ŻEBY SIĘ PRZEJŚĆ I ROZPROSTOWAĆ NOGI W KAŻDYM URZĘDZIE PAŃSTWOWYM SĄ PRZERWY I TAM NIKT TEGO NIE NARUSZA JEŻELI KOMUŚ PRZESZKADZA BAŁAGAN NA DWORCU TO CHYBA TO NIE JEST WINĄ KASJERA JEŻELI PODRÓŻNI UWAŻAJĄ ŻE TAKI BAŁAGAN IBRAK PROFESJONALIZMU JEST NA KOLEI TO PO CO KUPUJĄ BILET I JEŻDŻĄ POCIĄGIEM PRZECIEŻ SĄ AUTOBUSY ,SAMOCHODY A MOŻE NA PIECHOTE BEDZIE SZYBCIEJ I TANIEJ
Sądząc z wpisu to memoriał ten napisała kasjerka PKP.Niezbyt udolnie to napisane.Odsyłanie kogoś do jazdy autobusem,samochodem itp jest nie na miejscu.PKP jest instytucją świadczącą usługi i min.z przewozów pasażerskich czerpie pieniądze.Pracownik w kasie powinien być kompetentny i mieć rozkład jazdy w głowie,zwłaszcza po likwidacji wielu połączeń nie jest tego aż tak wiele do zapamiętania.Jeżeli ktoś nie spełnia kryterium do zatrudnienia w kasie biletowej to może poszukać sobie innej pracy,mniej stresującej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...