Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
NARESZCIE!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwne, że Mosty Łódź teraz sobie zażyczyły najwięcej kasy, w końcu to oni budowali I etap. Chyba Pan prezes za mało wtedy zarobił.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wtedy wyszli niemal na zero, gdyż była to górka cen przed krachem, a umowę podpisywali wcześniej 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz a co z trasą na Radom? jak to możliwe, że tej drogi nie ma nawet w planach? Gdyby połączyć ekspresówkę DK17 z DK 7 to wtedy można by dopiero mówić o podstawowej sieci dróg ekspresowych w Województwie Lubelskim. Niestety obawiam się, że jeżeli taka trasa międzynarodowa jak DK nr 19 nie jest realnym, że zmieni się w ekspresówkę to i z tą ekspresówką na Radom przyjdzie Nam poczekać całe dziesięciolecia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy nie jest dziwne, żejest tak duża rozbieżność cenowa 107 mln .Nie mówimy tu przecież o tysiącąch .Wydaje mi się ,że to będzie kolejna inwestycja, na której popłynie kilku podwykonawców.  To tak jak było z naszym basenem narodowym najwieksza inwestycja w Polsce a wykosiła tyle firm, które miały na tym zarobić.Tu też kilku będzie płakać lub szukać kasy po sądach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niecałe 12km drogi w trzy i pół roku to chyba jakiś rekord.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w koncu  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...