Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

II etap obwodnicy Puław z lotu ptaka. Budowa bez zimowej przerwy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 grudnia 2016 o 23:27 Powrót do artykułu
Pogoda nie preszkadza układąc nawet asfaltu podczas opadów śniegu i temperatury bliskiej zeru. Więc nie czarujmy się że pogoda w czymkolwiek przeszkadza. Ciekawe jaka będzie trwałosc tych mas bitumicznych.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwnie wyprofilowany ten zakręt na prawej jezdni na pierwszym zdjęciu..... Lewa jezdnia OK, a prawa jakaś koślawa, po pijaku roibią czy co?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Dziwnie wyprofilowany ten zakręt na prawej jezdni na pierwszym zdjęciu..... Lewa jezdnia OK, a prawa jakaś koślawa, po pijaku roibią czy co?
Po prawo to jest stary ślad obecnej drogi. Docelowo będzie tutaj zupełnie inaczej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda tylko że projekt nie do końca przemyślany. Węzeł Puławy gdzie będzie zjazd na Puławy przez Żyrzyńską powinien być symetrycznie po przeciwnej stronie. Z założenia największy ruch będzie tu z i do Puław a nie Żyrzyna tymczasem jadąc od Puław żeby de facto skręcić w prawo na ekspresówkę w kierunku Lublina trzeba będzie przejechać przez pierwsze rondo potem wiaduktem na drugie i tam dopiero na trzecim zjeździe skręcić i w drugą stronę podobnie . Da się alo po co tak utrudniać funkcjonalność Kiedy gdyby zamienić symetrycznie byłyby skrętu w prawo na pierwszym możliwym rondzie. Ale może jakieś techniczne uwarunkowania. Może
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jestem przekonany, że jakby się sprężyli i zima byłaby łagodna to mogliby oddać ten odcinek jesienią 2017 .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak widac w Polsce wszyscy świetnie się znają na budowie dróg.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Taka a nie inna budowa węzła Puławy Wschód d. Michałówka wynika z faktu, że droga dojazdowa do Azotów (DD-04) musi znaleźć się na północ od ekspresowej, a droga powiatowa do Młynek (DP-2505L) musi być na południe od niej. Rzeczywiście wjazd na ekspresową od strony Puław w kierunku na Lublin będzie wymagał zjazdu z ronda na trzecim zjeździe, a w przypadku zjazdu z ekspresowej w kierunku Puław, jeszcze przejechania wiaduktu i drugiego ronda i zjechania na drugim zjeździe. Rysunek można znaleźć na forum skyscrapercity - wpiszcie w googlu obwodnica Puław i sky - potem trzeba przejść na ostatnią stronę tego wątku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to DP-2505L będzie łączyć się z DW czy ją zalesią za gajówką ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście DP2505L będzie dochodziła do DW824 od wschodu na pierwszym rondzie od strony Puław. Nowa droga do Azotów (DD-04) będzie dochodziła do DW824 od strony zachodniej na drugim rondzie, czyli tym od strony Żyrzyna. Aby przejechać z Azotów na Młynki lub odwrotnie, trzeba będzie zaliczyć dwa ronda i wiadukt, bo trzeba będzie przejechać nad ekspresową
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to na tej ekspresówce nie będzie pasa awaryjnego?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będą pasy awaryjne, przejazdy awaryjne - wszystko zgodnie z przepisami. Nawet ekspresówka w odległości kilkudziesięciu metrów od domu Pana Romana też jest niestety zgodna z przepisami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szkoda, że kompletnie zapomniano o tym, że trasa Puławy-Zwoleń-Radom jest bardziej tranzytowa i ruchliwa niż droga krajowa siedemnaście Kurów-Warszawa...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: