Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kurów: Volkswagen wjechał w tył ciężarówki (zdjęcia)

Utworzony przez account rsibut, 9 kwietnia 2011 r. o 14:50 Powrót do artykułu
szmelcwagon...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciut wolniej i troszkę myślenia ze strony kierowcy osobowego i nie byłoby BUUUM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chwila nieuwagi i stłuczka gotowa. Prędkość nie była duża bo zniszczenia są niewielkie, być może nawierzchnia była śliska i nie dał rady wyhamować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem kierowca ciężarówki (jak kto woli TIRA) i bardzo często kierowcy osobówek trzymają się bardzo blisko z tyłu No policja ich nie namierzy jak się schowają ale jak się ciężarówką zahmuje a taki delikwent się zagapi to...robi się bum.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
witam ja prowadziłem tego passata. kierowca tira gwałtownie zahamował zjeżdżając na chodnik w celu ominięcia (chyba Pani) która zakręcała w lewo ja bardzo długo hamowałem i jechałem jak mydło heh nic się nie dało zrobić! mojej winy w tym nie widzę ani kierowcy tira bardzo ślisko naprawdę jak w zimę...mandat przyjąłem trudno... policjant miły i kulturalny oby takich więcej.. pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
p.s. samochodem odjechałem sam pod kościół niestety poszła chłodnica ale myśle że jeszcze po jeżdzi szkoda go troche na złom diesel 1.6..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz