Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pierwsze biletomaty w Puławach działają. Będą następne

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 23 października 2016 o 21:55 Powrót do artykułu
I tak kierowcy będą sprzedawać lepsze bilety - przesiadkowe wiec nie będę ich używała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielkie mi to wydarzenie. Normalnie biletomaty powinny być w autobusie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na zdjęciu w artykule za wiatą przystankową widać granatową skrzynkę. To poprzedni biletomat. A teraz wewnątrz wiaty widzimy drugi? Co, stary już nie działa? Niedawno montowany był przecież.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten stary to tzw dziadostwo, przyjmuje tylko gotówkę i doładowuje karty. Ale co tam kto bogatemu zabroni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ogólnie to gratulacje dla puławskiego MZK za wszystkie rozwiązania, a przede wszystkim za te sprzyjające osobom niepełnosprawnym! Tylko brać przykład.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No to jeszcze naprawcie rozkład jazdy w internecie. Może być stara wersja ze skanami tabelek. Bo ten nowy to o kant d.. potłuc.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wg mnie to puławskie "emki" mają nieprzyjazne mieszkańcom rozkłady jazdy. Spróbujcie korzystać z komunikacji miejskiej mieszkając na osiedlu Górna Kolejowa. Masakra. A przecież przeprowadzono badania, wdrożono program naprawczy, a ile wydano wie ktoś?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co do rozkładu jazdy... Jest aplikacja MyBus na smartphony. Bardzo dobrze zrobiona, dostępna także dla osób niewidomych i niedowidzących.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy ktoś wpadnie na pomysł i doładowania karty umożliwi przez internet ? Może prezes ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo podobają mi się wszystkie rozwiązania wprowadzone przez MZK i mimo, że sama korzystam sporadycznie często korzystam z mobilnej aplikacji, sprawdzania rozkładu... Biletomaty - super pomysł.... I na koniec łyżka dziegciu. Drugi raz miałam wątpliwą przyjemnosc wyrabiania elektronicznej pormonetki. Pomijam żmudna procedurę, brak mozliwosci zamowienia i opłaty przez internet - wszystko moze przyjdzie z czasem. Oba bilety musialam zakupic korzystajac z kas MZK. Tak niemiłą obsługę ostatnio widziałam jakieś ćwierć wieku temu (może to relikt przeszłości). Posiłek rzecz święta - obie panie równoczesnie, niespiesznie - kasa zamknieta. Podejscie i sposób rozmowy z petentem to już klasa sama w sobie - szczegolnie Pani z czarnymi włosami powinna prowadzić kurs "Jak wyprowadzić z równowagi, obrazić i skutecznie zniechęć petenta w 30s".
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: